Lindis1974 skrev 2011-12-04 11:27:29 följande:
Slemtorsk: min spruta gick ut efter 5 dagar. Plussade sedan på dag 12.Starkt plus!
RD1 är dagen efter insättning.
Vid mitt andra FET plussade jag oxå väldigt starkt på RD12.
Använde CB, Har aldrig fått spökstreck på detta. Antigen helt blanka eller tydligt positiva:)
Stort lycka till.
usch på dig ha ha ha... jag testade ju i fredags... då var det sex dagar sen jag tog sprutan... och fick ett solklart plus, så nu sitter jag ju på nålar här
Sen fick jag ett psykbryt på mannen nyss...vi håller på att städa här hemma som vi alltid gör på söndagar, eftersom vi är slarviga så är det mycket plock och sånt...jag städade upp på dass, där reklamen och tidningar tenderar att hamna i bidén (som vi inte använder pga den läcker),plockade ut allt, tömde papperskorgen och tog upp lite smutstvätt som låg på golvet och var stolt nöjd men mannen menade att " det finns ju massor kvar på golvet" jag blev skogstokig... röjde in där och där låg en disktrasa på golvet (den som jag använder till badkaret och handfatet) en mopp (som jag använder till toa enbart, vill inte använda samma mopp i resten av huset eftersom jag har två killar som tenderar att skvätta lite utanför stolen) och nån skrubvante som åkt ner på golvet från badkaret.......
Jag blev SKITSUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-Förlåt, säger mannen skamset....får jag ge dig en kram??
-NÄÄÄÄ inte nu, gormar jag.. låt mig va.....
Han rullade sorgset ut i garaget och jag smällde i dörrar och svor högt (fick veta efteråt att sonens kompis tyckte det var bäst att åka hem för när hans mamma lät så, så gällde det att hålla sig undan ) jag kissade och då brast det för mig.. började gråta i stället....
Ut i garaget och kramade mannen och bad om ursäkt....
-Jag tar det här som ett gott tecken, sa han... måste vara hormonsvägningar, bara för mig att vänja mig och lära mig att bita mig i tungan, sa han...
ha ha haha....
Och så tänkte jag efter.. när jag väntade sonen för 8 år sedan så vet jag exakt vilken dag han blev till eftersom vi var på semester och bara "hann" ha sex en enda gång. På flyget hem...4 dagar senare var jag ett hormonellt VRAK, jag hade ju inte en aning om att jag var gravid.... hade inte en tanke på det eftersom vi hade försökt i tre år och mer eller mindre lagt det på hyllan för att vila inför IVF som vi skulle gå igenom i mars det året (detta var i början av januari) Vi flög hem 8 januari... den 21:e testade jag mig för då hade jag gått över tiden någon dag och det var positivt och då sa jag något om att "vad underligt, jag har ju inte haft några symptom" varpå min dåvarande lite syrligt svarade:
-Och humörsvägnignarna på flyget hem räknas inte ???
Jag bröt nämligen TOTALT ihop för att han skojade med mig om att jag snott hans kudde (som jag råkade få med mig när jag gick på dass.- den fastnade i min tröja och hängde med en bit i korridoren) Jag grät oavbrutet på planet från Wien till Göteborg ha haha...
sååå kanske ska jag ta mina humörsvägnignar positivt
Min kära sambo sa också nyss att om jag fortsätter så här så behöver vi inte testa...då kan HAN vara mitt test, mitt humör har tydligen blivit betydligt känsligare bara sen i går..............