• Langtarmassa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ingen som vet om man har som mest ont innan, under eller efter äl?

• Langtarmassa
    MrsMG skrev 2012-01-23 20:52:45 följande:

Vilken dag skulle ni säga är positivt?
    De översta tre =dag 1
    Nästa tre = dag 2
    De sista två = dag 3 
    sticka 6 skulle jag vilja påstå är nästintill positivt, så jag hade räknat den dagen som positiv.. för det kanske vart som starkast natten mellan dag 1 och 2?
  • Langtarmassa

va kul med alla plus SkrattandeSkrattande

Här känns det som att det sket sig denna månaden, vi lyckades nog inte pricka äl i helgen.. frustrerande ibland att det är så långt som 1 månad tills nästa chans!!

• Langtarmassa

Nu lämnar jag denna grupp, verkar vara omöjligt att komma in i gemenskapen här.

Lycka till allesammans! :) 

• Langtarmassa
    sweasmamma skrev 2012-01-24 14:54:58 följande:
    nä varför det ??
    Nej inget ont emot er. Bara känner att det är svårt att komma in i gemenskapen här, aldrig någon som svarar på det jag skriver. :) Så då är det bara jobbigt att skriva när man inte får svar. :)
  • Langtarmassa
    popcornplaya skrev 2012-01-24 14:57:04 följande:
    Inte ska du väll lämna! Visst att det är några som skriver väldigt mkt men alla är väll välkomna bara det att ofta skrivs det så mkt att inlägg faller långt bak och man kanske missar att svara på någon.

Själv skriver jag mer ibland och ibland ingenting. Men läser gör jag alltid! Just nu har jag inte så mkt att komma med då jag är i väntan på ÄL, är så sjukt tråkig period. Och mina ÄL test är skumma och visar svagare än för ett par dagar sedan till och med, näst intill obefintliga streck.  
    Jo jag förstår att det är många som skriver, men slutar jag skriva så behöver jag inte fundera på varför ingen svarar mig :)
    Hallonbilar skrev 2012-01-24 15:09:30 följande:
    kan med känna så i bland, men ta inte åt dig så mycket, fast det är svårt, jag vet, vissa tjejer är ju vänner sen tråden började och även jag har haft svårt och märks inte direkt haha, men jag postar allt iaf mina bilder bär jag är osäker, och får allt svar fast jag som alla andra är tokivrig och blir lite ledsen när det bubblas på och man inte får svar, men då får man tjata lite <3 
    Tycker inte om å tjata, är väl mest det. :P Och jag försökte tjata och frågade ett par ggr när jag hade en fråga men utan svar.. Så bättre jag lämnar utrymmet till er andra som har gemenskapen. :)

Lycka till båda två! :) <3
  • Langtarmassa
    Zelmilainen skrev 2012-01-24 15:30:03 följande:
    har nog bara försvunnit i mängden av alla svar/ilägg. ja har tjaffsat med flera här, men saker och ting kan ändras. och du ser ju nu att ingen vill att du ska lämna gruppen
    Ja ni är jätte söta allihopa! :) Är väl mest det att jag har ingen av mina vänner som är i samma sits så har liksom ingen att älta med och då blir det jobbigt när man inte syns alls. 

Men som sagt, inget ont mot någon av er! Ni är jätte söta allihopa och hoppas ni alla får era plus snart! 
  • Langtarmassa
    Hallonbilar skrev 2012-01-24 15:30:52 följande:
    det brukar funka bättre efter man sagt till med, ta inte illa upp bara, det skrivs ju så mkt här, sidvis och meter av text :)
    prova igen du, så funkar det nog bättre, lycka till! {#emotions_dlg.flower}
    Tack söta du {#emotions_dlg.flower}
  • Langtarmassa

Ni är söta allihopa och tack för alla svar och fina ord jag fått nu <3

Jag lär fortsätta följa er, men inte skriva så mycket nu.

Men är det någon som vill tjöta utanför tråden och älta allt så får ni gärna skicka ett mejl! :)

Kram på er och lycka till {#emotions_dlg.flower} 

• Langtarmassa
    Gummsan skrev 2012-01-24 16:05:55 följande:
    Langtarmassa: Du stannar här!!
    sötnos Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester