• beijer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej dum fråga. Någon som vet om man tex skulle kunna känna inuti i en om mens är på gång eller om man tex skulle vara gravid ? Bara en nyfiken fråga. Och om man kan d hur ska d kännas då ? O vart kan man känna d.

Haha pinsam fråga egentligen men d var bara en tanke som flög i mig hihi

• beijer

Lilemma vad ska d vara för färg då? Hur ska man kolla d ? Men hur ska d kännas om man känner inuti? Alltså jag har inte tänkt göra d. Bara en lite fundering som jag fick så där. :)

• beijer

Wiiii verkar som jag fått plus på Stickan idag :) anade ett svagt sträck i onsdags. Tog ett nytt nu ikväll o då såg man d mera men man skulle läsa av d efter fem min men jag började se d efter ca 30sekubder :) och innan fem min hade gått såg man ett sträck :) och efter fem min såg man d lite mera. Ska ha mens den 12 ska göra ett nytt på måndag för att vara mera säker. Men det sägs väl att ett plus är ett plus ? D är RFSU som jag använt som man köper på Ica
    Man kan lita på RFSU eller ?

Symtom har jag jätte trött illamående ibland och yrsel. Har trott d är pga min reumatism. Eller något annat. Men kanske d inte är nu då :)

• beijer

Aa har bild men bara på efter 30 sekunder och inom 3 min och sen d torkade. Men sitter vid telen någon jag kan maila ?

• beijer

Viochdu tack för du tog bilderna :) såg efter att du hade lagt ut dem. Så jag kan tro på dem fast dem är svaga?

Tack är sååå glad :)

• beijer

Vad menas med att d mäter 50? Är d starkt ? Jag jämför bara med dem andra barnens tester haha. Men så länge d är ett plus är kag glad. Men jag behöver inte göra fler tester eller ?

• beijer

Tack för hjälpen :) aa ska nog köpa d :)

Aha så d är därför då. Detta var inte väntar. Vi som har hållt på ett tag och tog en pause för att jag skulle börjar med mina nya medciner men så blir d inte nu. Så blir ringa min läkare och fråga hur vi gör nu. Tur jag inte började med dem.
    Tack igen :) sååå lycklig jag är

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester