• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Sol i sinne skrev 2011-11-10 16:08:12 följande:
    Skulle ni säga att nåt av dessa är positivt?
    Det är ÄL-stickor såklart.

Jag skulle säga nej, men då jämför jag med hur d blir för mig o mina blir tveklöst starkare än kontrollstrecket. Verkar iofs som jag läst att om du har en mkt snabb hormonpeak kan du missa om du tex. bara gör test en gång om dagen. Så det beror väl på hur långt d e mellan varje test. Någon skrev tidigare här att det är klokt att spara dessa test för att i efterhand kunna se hur det ser ut för just  "en själv" ...
  • MissMollis
    Sol i sinne skrev 2011-11-10 16:18:40 följande:
    Precis!
    Jag vet att det ska vara LIKA starkt, men jag fick det inte starkare än såhär och då har jag tagit flera test om dagen. Morgon, middag och kväll. Första testet var i tidgaste laget, dvs 10 dgr efter mensens första dag. Kan jag ha haft ägglossning tidigare än så!? Eller kan det ebba ut som det gör på sista stickan och sedan få ägglossning?? Jävla djungel, att det ska vara så förbaskat tjorvigt ;)

Säger bara: -I here u sister, jävla djungel va ordet ;P

Men kasta mannen i sängen för tusan det kanske ligger ägg i ledningen!!

Lycka till :)
  • MissMollis
    Hnl skrev 2011-11-10 19:06:33 följande:
    Jag tycker att jag ser ett + men vet inte hur mycket jag inbillar mig , vinklar jag skärmen tycker jag att det är tydligt , Vad tycker ni ?

Mjo om jag drar i laptopskärmen lite fram o tbaks så ser jag ngt men det är väldigt svagt. Får se om du får starkare dagarna framöver, hoppas!! =)
  • MissMollis
    lilaemma skrev 2011-11-10 19:21:35 följande:
    Sager som flaskan i bakgrunden...

haha Lilaemma dina kommentarer "ler" ;P Men håler med ser onekligen lovande ut! =)
  • MissMollis
    Langtarmassa skrev 2011-11-10 22:46:03 följande:
    Hörrni, brukar spökstreck/skuggor stanna kvar när testen torkat? 

Japp :)
  • MissMollis

Vet ni vad allihop; eftersom vi alla kommer att få de allra bästa av bebisar som är extra fina o underbara så är de väl värda att vänta på!! :D

• MissMollis

Jag är så glad att ha börjat kissa på stickor igen hehe, nu ÄL-test ;)

En fråga ang detta; jag får positivt utslag i ca 2 dygn på ÄL-testen och funderar närifrån jag då ska räkna 24-48h till ägglossningen?? Är det från när testet för första gången ger ett positivt utslag eller när det ökat och ger som starkast utslag?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester