• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

FruHall skrev 2012-10-18 21:41:53 följande:
    Alla som ska ha bim inom en vecka kan kissa på en sticka och lägga upp bild tycker jag =)

ja vilken bra ide! Stickupproret haha :)
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    kanske 4a skrev 2012-10-18 21:42:47 följande:

ja vilken bra ide! Stickupproret haha :)

eller uppropet kanske man säger?
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort. MA juni-12
  • kanske 4a
    FruHall skrev 2012-10-18 21:45:09 följande:
    ja men precis. imorgon bitti sker stickuppropet! alla med bim fram tom 26/10 kissar på ett test och lägger upp bilden. vare sig det är pos eller neg så ska bilden upp =)

Jag är på, nu ska jag logga ut så det blir testdax någon gång. Men jag jobbar i morgon så det kommer ingen bild från mig före 16. Nu kör vi tjejer!! :)
  • kanske 4a
    Helenmedh skrev 2012-10-18 22:18:20 följande:
    Har inga tester, är gravid i vecka 14 :P Så att kissa på en sticka är bara onödigt ;) Men kikar på er varje dag!

jo jag vet men jag tänkte att då får vi ett positivt test iaf :)
  • kanske 4a

Grattis till plus, hade hoppats det skulle vara flera dock.

Knasten: Jag fattar inget, tycker inte ditt plus är svagare idag, men det kan vara förtidigt för digitalt.

Här gick det inge vidare, var tvungen att kissa kl 3 i natt så det blev ju inte morgonurin utan bara tretimmarskiss.

• kanske 4a

Neg idag med, dumma tester

• kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-10-20 18:31:36 följande:
    Hej fina

Jag hade ju bim tors-lörd. Än har ingen mens kommit. Testade senast igår, digitalt som va neg.

Mensen kommer säkert nu i natt! Bläää

Hejja hejja, tantskrälle håll dig borta!!
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-10-21 06:44:05 följande:
    Godmorgon.. God och god.. Mensvärk from hell och mens like hell... :,(

Skönt den kommer iaf så man slipper undra, precis som vanligt. Känner mig som en robot. Säger typ samma varje månad vid detta laget. Meeeen, jag har lovat mig att det inte ska ta över mitt liv igen!

NYA TAG! :)

Nä, det är inte möjligt!! Det måste ju ha varit något, men i så fall har du fått flera tidiga missfall nu, du borde kanske kolla upp det. kram Hjärta
  • kanske 4a

FruHall skrev 2012-10-21 10:11:00 följande:
    jag ar pa al+9 sa har bim pa fredag. hade inte forvantat mig ett plus men anda blir jag lite deppig. man ser alla andra som far svaga streck tidigt..

samma här, äl +10 och utsmetade test :(

• kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-10-21 19:39:48 följande:
    Att min läkare påstod att lh hormon gav utslag på gravtest!

Det har faktiskt en läkare sagt till mig också när jag fick mitt andra x och beklagade mig över konstiga tester. Han sa att gravtest kan ge utslag vid äl vilket jag fann väldigt märkligt.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester