• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Action som vanligt i tråden :)
    Grattis Lotta!

• Hoppas 2012

Hej tjejer,

Ni sover nog nu, kl är 05.15 i Sverige.

Mini hoppas du mår bättre idag, haft magkatarr länge själv som jag tagit tabletter för o det låter som du har/fick det :(

En presentation....blir 30 i maj, min man är 29. Tillsammans i 4 år till sommaren, gifta sen september 2011. Är på 6:e eller 7:e försöket till vårt första barn. Bim ca 20/3.

• Hoppas 2012

Hej tjejer,
    Ni som blivit / varit / är gravida, när kände ni blodsmak/järnsmak (om ni nu känt det)?

• Hoppas 2012

Ah ok så pass "sent" ändå :)
    Hört folk få det innan bim men kanske inte så vanligt. Tack för svar!

• Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-03-10 09:45:43 följande:
    Jag skickade och klagade på rfsu äl test som blev helt bruna för några månader sedan och fick nya skickade till mig. Tänkte att jag skulle testa om känningarna stämde med ÄL sekret igår tog EN sticka och kolla Tungan ute
    Jag kan verkligen lita på signalerna, däremot kan man ju aldrig vara säker på att det verkligen är ett ägg som släpper!!

Se där ja, starkt!! När kommer mannen? Imorgon?
  • Hoppas 2012
    Gutan skrev 2012-03-10 10:38:05 följande:
    Hoppas2012: jag hade metallsmak redan veckan efter ÄL. Helskumt. Visste då inte ens att det var ett symptom men googlade :)
    Kan ju varit vad som helst som gjort att jag kände det, inget idag så var väl nått kortvarigt :)
    alexander2011 skrev 2012-03-10 11:16:25 följande:
    jag gjorde det första gången jag var gravid , har även känt det denna gången men inte fått svar än på om jag är gravid eller inte
    Tack för svar!
  • Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-03-10 15:01:00 följande:
    Fick massor med vårkänslor idag!!! Tänkte att eftersom jag inte har några gravtest att bjuda på ännu så delar jag med mig av en bild på resultatet av dagens runda på stan. Utmaning - fixa sovrummet. Glad

Faktiskt riktigt nöjd och längtar ännu mer efter sambons hemkomst nu!!!

Vad har ni andra gjort idag?

Snyggt vännen!!
  • Hoppas 2012
    sweasmamma skrev 2012-03-10 15:40:53 följande:
    nu puffar jag för sista gången !! PUFF 
    Kan tyvärr inte hjälpa dig :(
    Någon annan?
  • Hoppas 2012
    Mini Léonie skrev 2012-03-10 18:59:33 följande:
    Haha det förstår jag... Finns väl annat man kan göra... Host host!!!

Jag har typ ÄL nu eller imorgon... Sambon kommer hem om några timmar efter 1 vecka i alperna.. Bara senaste timmen har jag fått 3 sms från honom. Behöver jag säga mer Flört 
    Hahahahaha, så gött!
    Sa ju att han INTE skulle vilja sova!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester