• Langtarmassa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sweasmamma skrev 2012-01-24 16:54:07 följande:
    langtarmassor!!!! DU stannar !!!!!! som sagt ibland försvinner man här,alla har vatt med om det !! 

NU till din fråga!!!!! Skrattande  handlade om äl va?? om jag inte minns fel
    ja jag fick ju nästintill positivt i lördags.. och vi sexade i torsdags natt och söndag. så kanske :)

Men sen undrade jag om någon visste när man har som ondast av äl? Om det är innan, under eller efter?
    För jag hade TOKont i lördags kväll.. 
  • Langtarmassa
    Helenmedh skrev 2012-01-24 17:19:55 följande:
    Popcorn: Jag kör med Borago nu men kan inte tala om hur det gick än, är bara på bim-6 :P

Langtarmassa: Ja jag vet hur du känner, det är många ggr man frågat något men inte fått nåt svar. Men ja, men ser ju hur mycket som skrivs i denna tråd om dagarna, jag kollade tråden halv 6 imorse och nu när jag kom hem var det typ 15 sidor att läsa igenom :P
    Och när man då läst igenom alla sidor har man ju glömt hälften hahah..
    Det är nog inget ont menat men jag vet att man känner sig lite utanför.. Keep on fighting  
    Ja jo det skrivs ju en del här ;)

Men tack igen alla vad ni är söta! Det var ju inte riktigt den här reaktionen jag förväntat mig {#emotions_dlg.flower} 
  • Langtarmassa
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-24 18:21:31 följande:
    Oj bra fråga. Jag har ofta väldigt ont under ÄL så för mig är det svårt att säga. Sist hade jag jätteont och samma kväll fick jag starkt pos på test. Hade sen ont några dagar till, kanske 3 
    Okej, ja jag förstår att det inte är så lätt att veta.. :P Tänkte om någon satt på info, brukar ju alltid vara någon här som har svar ;)

För jag hade ont i fredags och lördag på dagen, lördag kväll var det fruktansvärt och söndag bara lite igen.. 
  • Langtarmassa
    Gummsan skrev 2012-01-24 18:11:30 följande:
    Tror ni det är nått fel nu eftersom dom andra testen är så svaga och testlagrets är inte så starkt heller.
    Du har ju fått solklart plus, så jag tror inte du behöver oroa dig :)
  • Langtarmassa
    Gummsan skrev 2012-01-24 18:37:04 följande:
    Jag känner typ aldrig av min äl. Men ska man gå efter denna gången sågår jag på ältestet som visade stegring andra gången och då hade jag ont efter stegringen... 

Okej, ja det kan ju säkert vara olika oxå.. :) Men sååå ont som jag hade i lördags kväll känns onödigt å jag är ändå rätt smärttålig :P
  • Langtarmassa
    Gummsan skrev 2012-01-24 18:42:06 följande:
    Första testet idag CB, tog 2-5min innan man såg ordentligt... 

Preg & RFSU: Preg fick jag ta ut stickan för att se för till och med kontrollstrecket låg fel. RFSU tog minst 5-10 min innan man såg alls... 

Testlagret: Tog 5min innan man såg nått och 10-15 min innan de blev såhär... 

Tycker inte det är någon tvekan om att du är gravid :) Och om du nu går efter andra äl-teststegringen så är det ju ett par dagar kvar till bim vilket förklarar att det inte är jätte tydligt :)
  • Langtarmassa
    alexander2011 skrev 2012-01-24 19:36:41 följande:
    har tagit ett test på kvällen nu. nån som vill kika? bim-6
    alla här vill väl kika ;)
  • Langtarmassa
    mammelie1891 skrev 2012-01-24 20:09:39 följande:
    Jennie83: jag som skickat tester till dig idag...
    du kan Jennie få skicka vidare dom ;)
  • Langtarmassa
    MrsMG skrev 2012-01-24 20:12:59 följande:
    Typ till mig.jag behöver tester..
    Grattis till fint plus ;)
    Haha ja du är inte den enda ;)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester