Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nä detta kommer bli min fjärde om allt går vägen. :) har en född 08 en född 11 en född 12 så blir den 13 rätt roligt :)
Nä detta kommer bli min fjärde om allt går vägen. :) har en född 08 en född 11 en född 12 så blir den 13 rätt roligt :)
Viochdu och mållan
d är så här att jag och min sambo försökte själva att få barn i 4 års tid utan resultat. Så till slut fick söks hjälp och då tog d ytligare 1 år så jag fick börja med pergotime blev gravid på 1 försöker med Jamanda som är född 08. Jätte glad. Sen när vi skaffade Novalie fick vi hjälp med tog 8 månader åt pergo då med. Med kija så bara jag blev gravid utan hjälp därav att d är så tätt så när Novalie född år 2011 var två månader var jag gravid så d skiljer 10 månader och någon vecka mellan dem. Och sen så ville vi först ha ett till men eftersom vi visste att d var svårt så har vi försökt ett bra tag. Men märkte att inget hände så vi gav upp men tydligen så är jag gravid igen. Kija blir 1 år nu den 26 feb så d kommer skilja lite på dem med om allt går vägen då.
Visst är man lite orolig men ändå inte. Förr så gjorde dem juh så. Men efter detta om allt går som s ska så blir d inga fler. Och jag tyckte d var jobbigare att få nnummer två ä. Tre. För när man fick nummer två så hade man börjar komma ifrån blöjbyten vaken på nätter och så. Så d blev en stor omställning Men när nummer tre kom så var man redan inne.
Visst är d jobbigt visa dagar. Men man hittar bra rutin rätt snabbt. Och min sambo är väldigt hjälpsam oxå som tur är.
Hur många barn har ni ?
Tess26 ser du inget på något av bilderna? En är från i onsdags och en från igår? Dem la ut den som var igår först och i onsdags senare ?
Sida 9216 är tester från igår
Och förresten tack alla som har grattat mig :) har lite svårt att tro d än. Men symtom har jag i allafall :) kommer nog smällta in snart :)
Tess26. Inte lätt att se Allt:).
Men jag tycker man ser svagt svagt svagt på d test du inte såg på. Men kan vara inbillning. Men man ser juh i allafall på gårdagens :)
Mrsc74
Jamanda var d min bror som nämnd för mig så tyckte d var fint. Novalie såg ja på tve i familjen annorlunda. Kija såg jag oxå på tv :) fastade för dem namn. Tycker om lite ovanliga. Men Novalie hör man en del som heter. Men Jamanda och kija har jag inte hört än.
Menar du vart vi bor? I så fall bor vi strax utanför Borås elle några mil därifrån. Men vi är svenska. Eller jag är halvfinsk då min pappa kommer från findland om d är d annars menade :)
Mållan3 aa precis så känner jag med. Vill inte ha förtort glap mellan dem så dem kan ha mera nytta av varandra. Och sen så slipper man börja om igen och igen. Så lika bra att köra på d så är man färdig sen :)
Hoppas d tar sig för er nu då. Eller hade du plusat? Förlåt om jag är förvirrad.
Viochdu.
Då förståe jag. Då hoppas jag att ni får pluset snart. D är sån fantastisk känsla av få barn. Helt underbart är d. Kan inte minnas vad jag gjorde innan barnen ?
Usch vad jobbigt med missfall:( lider verkligen med dej er som fått d. Jag hoppas jag aldrig kommer få uppleva d. Men d vet man juh aldrig. Men jag försöker alltid ta en dag i taget och hoppas på d bästa. Men får jag missfall så får man bara ta d och oftast är d juh något fel med fostret. Men kanske lätt att tänka så när
Man Alsing varit med om d.
Önskar er alla lycka till.
Förlåt om jag glömt något eller frågat samma igen. Lite små förvirrad idag.
Skulle behöva lite hjälp åt en kompis. Hon ska ha sin mens om 8 dagar. Hon har köpt RFSU tidiga test. D står efter befruktat ägg kan d visa. Så nu är hennes fråga. Tror ni d kommer kunna visa något på test om hon gör d idag? D är d lila pkt RFSU
Ska man ha RFSU röda 50 om man ska testa tidigt ? Frågar åt en kompis
Lijkan jag ser oxå något på ditt redigerade test eller d du mörkade bilden med.
Då ska kag säga till min kompis att försöka vänta någon dag till.
Tack för hjälpen