• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gunge skrev 2011-11-14 11:29:28 följande:
    Ren inbillning eller är de ett svagt streck där?

ser ut som ett streck =) Lite svagt men man ser ändå att det är rosa!
  • MissMollis

HelenFR -det var ju inte helt lätt o se på dina test men efter mkt vridande på huvet så tror jag faktiskt att jag ser ett supersvagt streck, blir spännande o se om du få starkare, hoppas! :)

• MissMollis

Pumann -ush va trist med mens på g förstår hur du känner dig, blev själv helt nedslagen o tom förra mensen fast jag ändå inte trodde d va nåt "kram"

• MissMollis
    Nikki GBG skrev 2011-11-16 02:47:21 följande:
    är detta ett plus eller spökstreck!? (testlagret)Skäms

Ser alldels för starkt ut för o va spök tycker jag!  Tror jag säger grattis!!! Skrattande
  • MissMollis
    Sanna8201 skrev 2011-11-16 07:07:11 följande:

ser absolut ett extra streck men bilden är suddig o svårt säga om det är rätt färg, men om det är rosa o kom inom rätt tid så borde ett grattis va på sin plats! Skrattande
  • MissMollis
    Maho81 skrev 2011-11-17 09:34:49 följande:

Hej tjejer!
    Hoppas ni mår kanon =)
    Jag ville bara visa min fina stegring, och jag hoppas på ännu starkare i morgon =) Vilken skillnad det kan vara på bara en dag!

TJUSIGT!! =) Stort grattis, vill ha ;P
  • MissMollis

Själv har jag börjat tjuvtesta lite, igår på bim-10 fick jag världens svagaste och tunnt streck (testlagret) men som syntes bra i genomlysning o då såg brett ut, hoppas det är början på ngt man längtat efter, men förmodligen är det ett spökstreck. Nu ska jag iaf hålla fingrarna i styr o vänta med nästa test till i helgen :)

Ni får ingen bild för detta streck syns knappt på bild, så jag har tyvärr inget analystillfälle o bjuda på..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester