• Langtarmassa

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

pricken89 skrev 2012-01-24 21:32:52 följande:
    Ursäkta mig har en dålig kväll... Vill bara skrika!!!! Jag vill bli gravid nu nu NU!!!! Hela min kropp och hela min själ skriker!!! Inte om ett halvår, inte om ett år och inte om 5 år utan NUUU !!!! Ursäkta mig, men mitt tålamod är noll idag.
    i know the feeling.. :(
  • Langtarmassa

Godmorgon allesammans!

Vilka fina plus det dyker upp såhär på morgonkvisten! Skrattande 

Å gummsan, du kan nog sluta oroa dig helt och hållet hörru.. du är jätte gravid FlörtHjärta 

• Langtarmassa

Min kropp är dum, när jag vaknade imorse så kändes det underligt därnere, som svag svag mensvärk typ! 
    Men är ju bara på äl + 3-5 nånstans!  

• Langtarmassa
    Gummsan skrev 2012-01-25 09:31:07 följande:
    Man kan känna av när ägget fäster med
    ja jo jag vet, men det är ju bara äl +4 eller 5.. så dumt att tänka på det redan nu :P
  • Langtarmassa

men det syntes ju innan också hörru! :D
    nu har det ju torkat lite, kanske därför det syns tydligare :) 

• Langtarmassa

Min vän hade en liten blödning när mensen skulle ha kommit och tänkte då inte mer på det för hon tog för givet att det var mensen bara att den bråkade. Två veckor senare plussade hon fetingstarkt! :D

• Langtarmassa
    popcornplaya skrev 2012-01-25 13:39:25 följande:
    Man är ju uppväxt med att säga så, jag vet! Är inte sur utan det är bara jag som försöker ändra världen ett steg i taget...hehe
    Jag hjälper till ;) Försöker också få folk att sluta använda det som ett skälsord.. har en kusin som har downs syndrom/är mongolid :)
  • Langtarmassa
    Hallonbilar skrev 2012-01-25 13:44:57 följande:
    åh, jag hoppas, tack för svaret, känner mig smått desperat haha, varje månad samma sak om och om igen , testar fasen för hundratals kr, sanslöst, fast man vet att OM man är gravid så är det gratis och oundvikligt om man har is i magen och bara väntar till efter bim, men vem har is i magen?? XD
    Haha is i magen är oooomöjligt att ha! ;) Jag kan INTE förstå hur min vän kunde vänta tills 2 veckor EFTER bim med att testa FÖRSTA gången.. kanske ska gå i kurs hos henne ;)
  • Langtarmassa
    sweasmamma skrev 2012-01-25 13:45:46 följande:
    som sagt ... man tänker sig inte för och menar ju inget illa såklart !!!! 
    i know :) tror absolut inte att någon av er menar något illa med det och det är inte lätt att tänka på det.. är ju som sagt ett ord man är uppväxt med att använda :/

Jag reagerar väl lite starkare på det för att jag är uppväxt med en mongolid i släkten :) Som förövrigt är världens charmigaste kille! Alla karlar borde lära sig av honom.. han öppnar dörrar åt en, låter alla andra gå före.. och blir överlycklig av en flaska coca cola bara.. ;) 
  • Langtarmassa
    sweasmamma skrev 2012-01-25 17:39:56 följande:
    denna månaden har jag varit mest skengravid än någonsin !! nej inte digitalt !!! det är inget där..tyvärr
    kraaaam Hjärta
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester