• Elizabett

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Tänkte testa på söndag, är då på BIM-3
    Är testlagrets eller apotekets test bäst?

• Elizabett

Hej alla och grattis till fina plus!

Här blev det negativt i morse, är på BIM-5 el. -4. Min mens brukar vara så sjukt punktlig, kommer alltid samma tid, samma dag men idag känns det som att den ska komma typ nu. Har aldrig fått den för tidigt förr! Massa flytningar och orolig längst ned i magen, plus gigantiska bröst. Är väl bara att vänta...

• Elizabett
    mållan3 skrev 2012-11-04 13:43:42 följande:
    Nej jag tror det är ett pluss :) 

Det syns tydligt på denna redigering... 
    När har du bim? Testa om ytterligare 2 dagar... tror det kommer vara starkare då :) 
    Tror du?! Tack för redigeringen! :)

Är på BIM-4 idag och det var inte med morgonurin heller... 
  • Elizabett
    mållan3 skrev 2012-11-04 13:54:03 följande:
    Oj... spännande! :D Jag tror det kommer att öka i styrka :) 
    Hoppas verkligen du har rätt men jag vågar inte tro något. Tycker det ser lite färglöst ut!
    LillaPyret skrev 2012-11-04 13:54:14 följande:
    Elizabett - så såg mitt plus ut förra gången jag plussade! Då va jag på bim-5! Tog ett digitalt dagen efter som visade gravid 1-2!
    Åh, gjorde det? Väääääldigt svagt också? 

• Elizabett
    Blinka13 skrev 2012-11-04 17:33:35 följande:

nån som törs sig på en gissning, har fått svaga men synbart de senaste 2 dagarna, innan var det hel negativt. Sjukt dålig kvalla på bilden (mobil med dålig kamera) =(
    Dom ser lite ut som mitt jag tog idag! När har du BIM?
  • Elizabett

Skulle nyss äta middag, lax, som är min favorit. Kunde inte äta fisken! Åt bara tillbehören, började må jätteilla av laxen. Måtte det betyda något, sorgligt annars ju!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester