• beijer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Något som vet hur jag ska egentligen räkna när jag ska ha min mens.
    ( skulle haft )
    Tänker på att försöka räkna ut på ett ungefär när bebis ska komma om allt går bra :)

Den 9 januari fick jag en blod droppe när jag torkade mig på kvällen. 10 hade jag brunt hela dagen. 11 inget ting 12 inget ting. Den 13 Fick jag blod när jag torkade lite mer än den 9. Och den 14 så satte d igång och blöda rejält. Hade d i två tre dagar. Så vilken dag ska jag räkna som mens dag?
    Har ingen aning alls när jag ska ha haft ägglossning då vi inte försökt denna månad mer än att bara ha vanligt sex :)
    Men har skrivit in på min app att jag fick mens den 14 januari så ska ha mensen imorgon enligt den.

Hur hade ni räknat ? Någon som vet ?

Lijkan jag tror oxå att du är gravid :)

Jag funderar på att köpa digitalt idag men vet inte. Har aldrig använt digitalt så hade varit lite skoj och använda d. Men är ändå rädd Att d står inte gravid

• beijer

Flikkan
    Jag vet inte hur eller när jag hade ägglossning. Men tror det är 14 eller dagen efter första mens. Jag har använt äggtester innan. Men inte denna månaden. Och förra månaden fick jag oxå så där konstigt start innan mensen kom igång. Så vet inte alls när d stämde. Men tror på ett ungefär den 14 dagen.

Har inte gjort något digitalt över huvud taget. Kanske köpa d idag men vet inte ? Kanske onödigt?

Jag gjorde första reste förrän onsdagen på em och tyckte jag såg jätte jätte svagt. D var RFSU röda. Sen gjorde jag ett i lördags kväll och då såg man d mera. Och man såg ett svagt sträck komma efter bara 30 SEK. Innan. Dem fem som man ska vänta så hade sträcket kommit.
    Har satt ut bilder på d i tidigare inlägg.

Om jag köper ett digitalt kan jag använda d ikväll fast d inte är morgon urin?

• beijer

Flikkan jag hade mens den 17 december.
    Varit så olika. Men runt 28-30 dagar. Enligt
    Min app så har jag genom snitlig cykel på 29 dagar. Då har jag skrivit in mens dagar sen augusti.
    Vet inte alls hur jag ska räkna

Lijkan
    Aa jag tror du kan vara gravid. Tycker d annars vore så konstigt att få lite sträck på varje test? Jag har bara fått sträck på dem när d varit något som nu då. Annars har d varit blankt.
    När ska du ha mens?

Tess26 aa min sambo tror inte på mig så funderar på att köpa ett digitalt.
    Vet du vad dem kostar ? Är dem mycket dyra än dem andra? Tex RFSU?

• beijer

Tess26 jag köpte ett nu kunde inte låta bli :) men hon på Apoteket tyckte d var konstigt att d har visat på mig innan jag fått mensen ens. ð??³ Så nu blir man juh fundersam. Men dem kanske inte kan så mycket om tester ?
    Men måste jag hålla mig länge ? Har inte varit på toa på typ 2-3 timmar. Är pissenödig Nu är hemma om typ tio minuter kan jag ta d ?

Flikkan aa jag har haft någon gång så innan mens. Vad menas när man får så? Men aldrig så som jag fick förra månaden.

Kan säga att jag mår väldigt illa till och från men d är juh bra tecken :)

• beijer

Nu är jag verkligen säker på att jag är gravid :) gjorde digitalt fick fram gravid 1-2 :) wiii så glad jag är :)

• beijer

Tess26. Jag tänkte att jag teStar dirket när jag kommer hem. För eftersom jag kunde få fram ett sträck på RFSU på kvällen så borde jag få d idag på digitalt tänkte jag. Så jag chansade. Men det visade bra :) sååå glad

Tack alla för alla grattis :)

Och kag önskar er alla lycka till och får plus. Och tack alla för hjälp och svara på ens hundra frågor. Kommer fortsätta läsa och vara här. Så kul att kolla in alla tester :)

Galenavlängtan jag har oxå precis plusat ;) gjorde första i onsdags tyckte ana mig något svagt. Gjorde sen ett i lördags kväll då ser man mera och idag gjorde jag ett digitalt där d står gravid 1-2 :) Wii
    Grattis till ditt plus :)

• beijer

Galenavlängtan symtom har jag med. Illamående trötthet yrsel. Tröttheten och illamående är juh värst. Och små ont i ryggslutet. På kvällen lite små stickningar i nedre magen

• beijer

Gossis åh hoppas du får plus snart med :)
    Tack så mycket.
    Vi har inte gjort något ting denna månad. Jo vi har Har typ haft sex varann dag fram till förs en vecka sen. Någon dag blev d var tredje. Hade inte ens koll på min ägglossning. Utan vi sexade på varann dag för att vi ville och hade inga krav på oss. Så d hjälpte tydligen för oss. Helt otroligt.
    Var faktiskt inte berädd på att d skulle lyckas. Jag skulle börja med mina nya medciner men ville bara vara helt säker innan jag började med dem att jag inte var gravid. För jag får inte bli gravid med dem då dem skadar fostret. Som tur så gjorde jag test och kollade d och inte lyssnade helt på vad jag kände.
    Trötthet har jag haft ett tag men tänkte att d är för min reumatism då jag läst att man kan bli d
    Sen började jag må illa som bara den till och från hungrig ofta åt mera.
    Yrsel ich känt mig helt förstörd. Har inte känt igen mig alls. Gör d inte fortfarbade men är säkert för jag är gravid.
    Hoppas d lyckas för dej snart. Håll oss uppdaterad :)

Galenavlängtan ja kom oxå på en sak. Jag äter oftare och är hungrig mera.

När ska man kontakta bm?

• beijer

Viochdu jag tycker man ser på dina tester

Snowinsummer jag tycker man ser på dina med.
    Tänkte på d där med symtom. På mina andra graviditet så har jag inte haft några symtomer alls jo första var jag jätte trött men då hade jag gått över 7 dagar med mensen.
    Jag har fått symtom efter jag har plusat. Förutom denna gång för då har jag mått jätte konstigt illamående yr sjukt trött humöret svängt upp och ner. Känt mig nästan deppig. Kände inte igen mig alls.
    Så man behöver inte ha några symtom

Lycka till

Knasten beklagar verkligen :( styrke kram till er.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester