• MissMollis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Helenmedh skrev 2011-11-22 06:13:52 följande:
    Åhhh.. NU tappar jag hoppet. Bim på torsdag och tvärnegativa test.. Varför?!

Grattis alla ni som plussat btw! 

Jag tycker verkligen inte du ska tappa hoppet, verkar ju vara jättemånga som plussar på bim eller strax efter :) Jag håller tummarna för dig.
  • MissMollis
    AnnaSv skrev 2011-11-22 09:08:29 följande:

Genomlysnings bild på dagens test.. Inget vidare bra bild men ser ni något?
    Klart rosa, brett som kontrollstrecket och tydligt. Ser dock ingenting i princip nu när det torkat och inte lyser igenom :-/ Har någon annan fått så på testlagrets stickor?

Och nej, jag drack varken fanta eller cola igår
    Precis så där såg mitt test ut igå, men syns svaaagt även utan lampa men ej så det fastnar på bild då.. Vet inte vad det betyder men klart man hoppas det är ett ultrasvagt HCG-utslag. =D
  • MissMollis
    AnnaSv skrev 2011-11-22 10:04:54 följande:
    Så spännande! Testade du inte idag? Jag doppade en till sticka i samma urin för en stund sen och det blev precis lika dant. Något synligare när man inte lyser igenom :-P Var lite rädd för att det bara skulle vara färgrester på det första..

Nee inge test idag tänkte att det kanske inte är direkt starkare idag så tänkte vänta till helgen, har ju långt till bim (nästa torsd). Hur långt har du till bim??
  • MissMollis
    Helenmedh skrev 2011-11-22 12:58:27 följande:
    Tog detta nyss... Känns relativt negativt..

Vet inte om mina ögon spelar mig ett spratt men tycker mig se ett streck där, ser du ngt själv?
  • MissMollis
    Helenmedh skrev 2011-11-22 13:10:43 följande:
    Det knepiga är att jag gör det men bara ibland. Kollar ag snabbt eller inte direkt på så ser jag en rosa skugga. Koncentrerar jag mig och stirrar gör jag det inte.. Åhh! Ajja, kommer mensen så kommer den. Är ganska inställd på det

Jag hoppas den inte kommer ;)
  • MissMollis
    AnnaSv skrev 2011-11-22 14:24:16 följande:
    Tog ett test nu när jag kom hem också.. kunde inte hålla mig till imorgon bitti..
    Detta är starkare än de andra när man lyser igenom dessutom syns det utan att behöva vinkla och sitta i speciella ljus och sånt som man sysslat med på alla dessa test man hittills avverkat :-P
    Inte kan jag väll ha fått 3 rosa spökstreck på en dag??

Ser ni något? Så svårt att få med på bild!!

Ser strecket, ser mkt lovande ut !! Ååå nu får jag hopp själv. Kanske ska hålla mig då o ta test senare ikväll fastän jag bestämt att vänta.. gaaah nu kommer d bli svårt o va duktig o låta bli...
  • MissMollis
    AnnaSv skrev 2011-11-22 14:46:02 följande:
    Kan säga att mina imorse var överhuvudtaget inte synliga. Såg bara någon rosa skugga, inget streck (förutom genomlysning) och detta syntes tydligt efter bara ett par minuter så det ökade fort! Du är duktig som lyckats hålla dig så länge tycker jag!! BIM har jag inte koll på men är väll någonstans mellan BIM och BIM-7.

Grattis på dig =) Ja vad fort d verkar ha ökat. Jag är nog inte så duktig mest lite rädd det bara är spök o hatar o bli besviken, men ändå håller man på hehe... Jag är på bim-9 idag så känns även väldigt tidigt att det skulle bli tydligare.. Men men vi får se hur uthållig jag är ;P
  • MissMollis

Kunde inte hålla mig så jag tog ett test igår em, hade hållt mig 4 h. Men njet, inget där. Idag bim-8 så ska försöka att inte känna mig låg av det... Känner som SKrutt här ovan att "orka".. Suck.. Men men "tänka positivt" =)

• MissMollis

Yessyca grattis till fina plusset!!

O grattis AnnaSv till det digital!! :)

Skrutt, inte vara lessen jag hoppas verkligen plusset e ditt snart!!! Kram

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester