• Squeezy

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

BebisVagga skrev 2011-12-05 08:48:44 följande:
    jo.. men nu e bilden 20 minuter efter testet gjordes.. o e det rosa eller grått??? vist testerna e inte av samma märke, men spelar det någon roll??
    jag ska isåfall vara på BIM idag.. 4+0... o plusar man inte då så e man verkligen inte i den veckan... så antingen e jag i 3+3 eller nått eller inte gravid alls...
    Jag tycker inte att det ser grått ut iaf. Lätt hänt att äl var någon dag senare än vad du tror oxå. Och vissa plusar starkare ibörjan än andra. Det där är ju helt individuellt. Men jag tycker absolut att det är positivt och inte negativt.
  • Squeezy

Tokneg på mitt test idag. Iofs inte bim förrens lördag eller söndag. Men man vill ju se det där strecket ändå... Så givetvis lekte jag lite och kan ju då ana något på testet. Med största sannolikhet färgrester eller någon dum skugga... Men lägger upp bilderna ändå.

Det första och andra är redigerat. Det understa är "original".

• Squeezy
    popcornplaya skrev 2011-12-05 11:56:12 följande:
    Jag kan nog ana nått vääääldigt svagt även på det understa men om det är spök eller riktigt är ju svårt att säga. Efter alla mina spök så vågar jag knappt lita på gravtester längre.....
    Har oxå haft en heldel konstiga streck. Så innan det är ett tydligt rosa streck så litar jag inte ett dugg på det. Kan lixom inte låta bli att testa bara. :P Tycker det är roligt att trixa med dom, även om jag vet att det inte är ett positivt test. :)
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 11:55:26 följande:
    Höststjärna.. jag tycker mig se streck på de redigerade...

Funderar på om jag ska smita i väg o ta ett test *ASG* har inte kissat sen kl 4.30 i morse.. har druckit en kopp te och tre stora glas juice på den tiden ..........
    Smit iväg o ta ett test! :D Du köpte väl 2?
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 12:03:03 följande:
    jajamensan

får se när det lugnar sig här..sitter på skolans café och det är ständiga köer till toa vid den här tiden.......men jag återkommer GARANTERAT:.. men troligtvis är det ju negativt även idag.. är det något annat så blir jag misstänksam ..hahah.....
    Hoppas ju nästan att det skulle vara negativt idag. För då vet du verkligen att det är positivt om det skulle visa något imorgon eller på onsdag. Är det positivt idag så tror du inte på det ändå förrens om några dagar. :P
  • Squeezy

Okej, kolla noga. Var brutalt ärliga. Det första är den riktiga bilden. Den andra är endast "auto level" på... Jag blir knäpp. Men tycker att det ser ljust, ljust rosa ut irl. Men mina ögon kan lura mig så... Syns något? Varsågoda att trixa lite om ni vill.

• Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 20:51:16 följande:
    tog ett test i dag igen..SÅÅÅKLAR *ASG*

var till synes helt negativt.. titta nedan

Men så kollade jag på det nyss så klart...flera timmar senare och då ser det ut som ett streck..troligtvis en spökis eftersom det verkligen inte fanns där inom tidsramen...men det blir ju genast så att jag funderar på om sprutan ändå inte gått ur kroppen..eller.............om.......
    På detta test syns en skugga... Ååh.. :P Nu får du ju testa imorgon igen. :D
  • Squeezy
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-12-05 21:55:09 följande:
    när jag mixade lite blev det tyvärr bara en vit linje
    Ja vitt idag med, men men. Några dgar kvar o testa. Annars är det bara på att igen. :P När är det du har din testdag egentligen? Och iom att de satte in 2 embryon så finns det väl en chans att det blir tvillingar? :D
  • Squeezy
    sweasmamma skrev 2011-12-06 08:14:43 följande:
    Jaha.. bim-3,äl+11 och tvärnegGråter usch känns som det skulle visat nåt om jag vatt gravid!!

känner mig ju inte gravid heller och har inga symtom men jag hoppades såååå Rynkar på näsan 
    Enligt cb är det endast 73% som får plus på bim -3 och 84% på bim -2. Så det behöver inte alls vara kört. :)
  • Squeezy
    Frukost skrev 2011-12-06 08:06:25 följande:

ÄL+11, tra la la
    Grattis!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester