Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Någon som ser ngt? Bim -2 ca. .
Någon som ser ngt? Bim -2 ca. .
Vände på den och zoomade in lite. Visst är det väl ngt där!?
Yes, RFSU. Tog ett testlagret först, tyckte jag såg ngt där men råkade tappa testet i ett glas så det förstördes ;p sen väntade jag en timma och tog RFSU testet. Så det är ju både på kvällsurin och med en timmas mellanrum. Så kanske ändå :):) uppdaterar imorgon!
Hej jag fliker in här om det är ok?
Tog ett test på mitt morgon urin idag, jag är 5 dagar innan förväntad mens, jag vet inte om jag ser ett streck eller inte (ska försöka lägga till en bild). Men efter 2 timmar så syns det ett streck! Vad tror ni? Ska jag lita på den i allafall? Vi har försökt få barn i ett år nu och längtar så, så man vet ju inte vad jag inbillar mig :(
Har en gammal tråd om uppbrutna cb digital:
Funkade visst inte att klistra in... Borde gå att söka på...
Jag har svårt att bli gravid men tror dock att mina ägg har blivit befruktade många gånger.
Hittade ett till supersvagt test men ändå blått (hoppas att det syns här) som resulterade i mens :( vad fan ska man göra med problem med infästningen.. Känns som ett svårt problem att lösa :(
Här är ett till test:
Hm. Tyckte först jag anade något på detta. Avfärdade det som ett hack i stickan, men nu, efter tiden ser det ut så här:
Nytt test imorgon... ;)
De ser ju positivt ut:)
Ser väldigt positivt ut för att varsitt "spökstreck"!