-
-
Svar på tråden VAD är det ni stör er mest på hos er svärdotter?
-
Jag börjar väl då:
Att hon är totalt respektlös och sitter vid frukostbordet i bara trosor och linne -
Vad är det som är så hemskt med det då? Hon sitter ju inte naken iallafall. Jag tycker inte det är konstigt att äta frukost i linne och trosor.Anonym (=O)) skrev 2011-09-18 09:32:33 följande:Jag börjar väl då:
Att hon är totalt respektlös och sitter vid frukostbordet i bara trosor och linne -
Min svärmor stör sig nog på att....
*jag inte uppfostrar mina barn som HON vill.
*Jag har tagit hennes lilla gullepojkeplutt ifrån henne
*jag vill inte inreda mitt hem med hennes gamla möbler hon vill bli av med.
*Jag säger ifrån när hon beter sig illa.
*jag har skinn på näsan.
*Jag förväntar mig att min sambo(hennes gullepluttemoj) Ska ta samma ansvar för hem och barn.
*Att jag stör mig på att dom bara kommer förbi utan att ringa först.
*Att jag inte fattar att min hem alltid ska vara öppet för svärmor när hon behagar komma. -
Jag och övriga familjen (förutom sonoen då) tycker inte att det är särkilt trevligt
att äta frukost med någon som är halvnaken.
Tycker det är brist på uppfostran -
Bor du med din svärdotter eller?Anonym (=O)) skrev 2011-09-18 09:32:33 följande:Jag börjar väl då:
Brist på uppfostran? Idag har jag ett par byxor på mig men det är för det är kallt.. Annars sitter alltid jag och min man i t-shirt och trosor/kalsonger, vid matbordet..Anonym (=O)) skrev 2011-09-18 09:40:19 följande:Jag och övriga familjen (förutom sonoen då) tycker inte att det är särkilt trevligt
Det är olika kulturer i olika familjer, i vissa familjer är det OK, i andra familjer så äter man frukost påklädd. När man är på besök hos andra, så bör man känna av detta. Om alla äter påklädda vid frukost, så gör man det också (även om annat är OK hemma hos en själv)Anonym skrev 2011-09-18 09:36:25 följande:Vad är det som är så hemskt med det då? Hon sitter ju inte naken iallafall. Jag tycker inte det är konstigt att äta frukost i linne och trosor.
-
ja bor du med henne eller?Anonym (=O)) skrev 2011-09-18 09:40:19 följande:Jag och övriga familjen (förutom sonoen då) tycker inte att det är särkilt trevligt
Nä, jag tycker inte det är ok att sitta i linne å trosor heller även om jag inte är svärmor. Det är skummt och lite barnsligt. Jag tror faktiskt det är många som håller med dej,jag vet att några vänner tll mej sov över hos en vän och hans nya tjej var där, hon spatserade runt i trosor opch bh på morgonen och de tyckte vännerna var skittöntigt även då de var killar.Anonym (=O)) skrev 2011-09-18 09:32:33 följande:Jag börjar väl då:
Fast man slipper äta frukost halvnaken om man är på besök hos folk som brukar äta frukost i det tillståndet. Hoppas jag iallafall.sextiotalist skrev 2011-09-18 09:41:47 följande:Det är olika kulturer i olika familjer, i vissa familjer är det OK, i andra familjer så äter man frukost påklädd. När man är på besök hos andra, så bör man känna av detta. Om alla äter påklädda vid frukost, så gör man det också (även om annat är OK hemma hos en själv)