Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!
Till Martin, ett gammalt x:
Nu har jag bildat familj och köpt hus i en annan stad långt från dig, med en man som är totalt olik dig.
Vi har det inte alls bra och kommer förmodligen att gå isär inom kort.
Av någon anledning så dyker du ibland upp i mitt huvud. Allt oftare och oftare faktiskt.
Jag har absolut inga känslor kvar för dig. Vill inte försöka igen.
Vi gjorde väll slut för ca 7 år sedan. Men minns du att vi fortsatte att vara KK ganska länge efter det?
Du flyttade till sthlm/södertälje och började plugga men när båda var frustrerade så var vi tvungna att träffas, även om det var mitt i natten och det kunde bli en sjukt, svindyr taxiresa
Du ringde för några månader sedan till min mobil och min sambo svarade.
När jag fick luren och hörde din röst gick det en våg igenom hela kroppen.
Efter en stunds ströpratande så frågar du om du fick spruta medans du hörde min röst!
Ganska fräckt, och modigt av dig att ringa med den avsikten när vi inte hörts på så länge dessutom!
När jag nu tänker på dig så skenar fantasin iväg. jag undrar hur du ser ut idag... jag undrar om du är lika dominant, vilket jag antar att du är, och lika lång och stilig, Vi är lika gamla, 29 år idag, du har säkert bara blivit ännu snyggare. I min fantasi är vi på en fest nånstans... Våra hungriga blickar möts hela tiden och vid ett tillfälle, kanske i hallen, när inte de övriga gästerna ser, trycker du upp mig mot väggen i ett stadigt grepp, får in handen innanför min tröja och våra läppar möts. Sedan slutar fantasin på olika vis....
Jag tror, helt säkert, att nån gång inom en tioårsperiod kommer ödet att föra oss samman igen, kanske bara för en endaste natt till, och det kommer vara fantastiskt.....igen...