• Anonym (MS)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Till pojkvännen!
    nu har vi varit tillsammans i drygt ett och ett halvt år, antingen flyttar vi i hop innan detta året är slut, eller så gör vi det inte alls och jag lämnar dig...

till arbetskamraten...
     Du är ju så jävla charmig.......hade jag varit singel hade jag lätt förfört dig... du är så sjukt intressant... men håll dig borta...

• Anonym (MS)

Hoppas ni får vad ni förtjänar nu! för det ska vi få och ack så mysigt vi ska ha det, medan ni kommer att få stå där med lång näsa

• Anonym (MS)

Du sa att du var min bästa vän, din familj, men ändå kan du inte ens ringa och fråga hur mår, du ljuger på Facebook så du tror dig själv för att alla ska antingen tro du har det hur bra som helst eller att alla ska tycka så synd om dig som möjligt... men sanningen är att jag vet vem du är, du är patetiskt...

bara som ett exempel idag blir det oxfilé och potatisgratäng med rödvinssås.... sanningen är att det är fläskytterfilé från Danmark du köpt när det är bra pris. såsen är på påse eller om du gör en sås på skyn (som är jävligt god) och potatisgratängen är en sådan där färdiggratäng som bara slängs in i ugnen...

VAD ÄR ANLEDNINGEN ATT VARA SÅ SJUKT PATETISKT SOM DU ÄR?????? VA????? VÄX UPP! BLI DEN MOGNA KVINNA SOM FOLK TROR DU ÄR!!!!!

• Anonym (MS)

Hej exet!
    Hur jävla korkad får man vara? du måste ju förhelvete meddela mig när vårt barn har skadat sig!!!! 

• Anonym (MS)

Varför bjöd du vid 2 tillfällen ut mig 2002-2003 när du dessutom hade flickvän... varför kom du in den gången på toaletten när jag borstade tänderna och la dina händer på mina axlar?? varför stack du alltid när min pojkvän kom hem utan ens säga hejdå till din mamma? 

Varför????  

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!