Inlägg från: Anonym (Lite kär??) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lite kär??)

Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!

Anonym skrev 2012-08-16 23:06:33 följande:
    ahaaa har jag(-: något namn eller e jag en man eller kvinna, Jag (-:vill at du ska höra av dig , då måsta jag lämna nr ,det måste du med(-:..Solig lite rörigt kanske.
    Hahaha, jag är en kvinna och jag tvivlar starkt på att du är den jag vill ha :-P
  • Anonym (Lite kär??)
    Anonym skrev 2012-08-17 22:16:41 följande:
    ha ha ja jag är man men det har du helt rätt i ,e jag inte intresserad av någon hör jag inte heller av mig  , e jag det hör jag av mig ,altså kan du inte vilja ha den killen då hade du hört av dig (-:(-:
    Åhh jag har tagit första steget hela tiden, nä nu ljög jag men oftast iallafall, jag har varit tydlig med vad jag vill, men han ger dubbla budskap

Egentligen borde jag lägga ner det hela, men är inte tillräckligt stark för det :-P Jag vill ju
  • Anonym (Lite kär??)

Jag väntar......

Fast jag borde sluta med det och söka vidare, synd att jag ska va så svår och kräsen....

• Anonym (Lite kär??)
    Anonym skrev 2012-08-21 23:26:30 följande:

Jag väntar på dig, men jag ger snart upp! Hur länge har vi håll på?! 1 ÅR....
    Hahaha, du e duktig du

Ge mig mer info då Om oss menar jag :-P
  • Anonym (Lite kär??)

Hmmmm, trodde inte jag skulle ledsna, men börjar göra det nu, kanske dags att gå vidare då.

Det var bara en lek, en illusion, men hade kunnat bli helt fantastiskt (eller inte)

Trodde jag hittat någon/något som jag inte skulle ledsna på Bara söka vidare och hålla tummarna, synd jag tappar intresset så fort bara.

• Anonym (Lite kär??)
    Anonym skrev 2012-09-13 22:57:49 följande:
    Kan du inte bara försvinna ur mitt huvud, onda vackra illvilliga underbara kvinna. Går ju inte en sekund utan att tanken på dig dyker upp. Jag vill ju ha dig även om jag vet att jag inte borde, och nej, jag missar inte dina små subtila vinkar, jag försöker så gott det går att blunda för dem... snart går det inte längre. Du har på något sätt lyckats ta dig in i mitt huvud och stuvat om så till den milda grad att snart kommer jag att släpa med dig hem, slita av dig dina kläder, slänga ned dig i sängen och se till att du får ditt straff.
    Anonym (Insatt) skrev 2012-09-13 23:34:41 följande:
    Nästan så jag önskar att det där var riktat till mig, men men

Det är fler än du som önskar det, här sitter en till..
  • Anonym (Lite kär??)
    Anonym skrev 2012-10-11 12:28:53 följande:
    Kul pojkvän du är då!
    Vi går aldrig och lägger oss tillsammans längre. Varje kväll somnar jag av att du sitter framför datorn och spelar och varje morgon när jag vaknar sitter du där och spelar igen.
    Du påstår att du inte kan sova för att du har så ont i ryggen, men att sitta framför datorn det klarar du av! Sen sover du bort hela dagarna istället så att jag får ta hand om våra barn!
    Jag orkar snart inte vara tillsammans med dig längre
    Visst är det konstigt att värken bara kommer nattetid när kompisarna i spelet är online, och han inte kan sova pga värk, men på dagen är värken borta så han kan sova. Himla konstigt det där. Jag hade en fd sambo som var likadan.
  • Anonym (Lite kär??)

Jag vill ses, nu, helst igår. Jag tror det skulle underlätta mitt velande.

• Anonym (Lite kär??)

Jag ångrar mina ord, eller det gör jag egentligen inte, jag ångrar att jag lät dem komma ut.

Jag vill ha dig. 

• Anonym (Lite kär??)

Tvivel och ångest

Jag vill, men samtidigt inte, eller är det för att jag är rädd? Men rädd för vadå egentligen?
    Bli sårad? Undra om det inte är bättre att köra "all in" och sen gå vidare, antingen på det ena eller andra sättet. 

Svar på tråden Här kan du skriva det där sms:et eller mailet du så gärna vill men inte vågar skicka!