• havika

Ruvardag 4, flera i närheten?

Hejhej. Hoppar också in här. Är på rd 3.
    Jag har en dotter, 15år och en son 13mån innan. Sonen blev till genom första ivf som vi även fick 4 över till frysen. Nu har jag gjort FET och bara ett av våra 4 överlevde upptining. Det känns fruktansvärt nervöst nu.. Dels för att man nu får betala kalaset själv och dels för att det känns jobbigt att dra igång en ny ivf igen om det inte funkar med detta FET. Om vi nu ska göra det.. men det får vi diskutera om/när den dagen kommer.

• havika

Jag hade symtom under ruvningen förra gången.. spända bröst och trött men det försvann när jag  slutade med proggisarna.. men jag va gravid ändå.

vi gör ivf, el rättare sagt icsi pga dåliga spermier.
    väntan är ju hur jobbig som helst... men jag kmr tjuvtesta men har inte bestämt när än... hur gör ni??

• havika

Har också molvärk.
    Bobbi81: Har du tagit älsprutan efter et???

• havika

Undrar bara varför man gör det? Har aldrig hört det förrut? Är det vanligt?

• havika

Jag fick för 3 veckor.. 2g/dag. Förra gången tog jag 3g/dag

Annars har jag molvärk till o från, inget annat.

• havika

¨Åå GRATTIS va Kul :)  Jag testade i måndags heldumt va bara på rd 6 och det blev minus såklart men ifall ifall ville jag testa för vi hade bröllopsdag o det kunde ju ha blivit en fin present. Ska nog testa på fre är då på rd 10.

• havika

sjöglimt, du lär ju va gravid om du fått plus :) Grattis!!! molvärk o mensvärk känns ju typ samma..

Testade i morse o det va minus.. RD 11 så det känns kört nu. :((

Svar på tråden Ruvardag 4, flera i närheten?