Ruvardag 4, flera i närheten?
Jag är idag på ruvardag 4, fick oxå ett 6 celligt på dag 2. Känner du något?
Lycka till !!
Jag är idag på ruvardag 4, fick oxå ett 6 celligt på dag 2. Känner du något?
Lycka till !!
Hej
Känner mig varm o febrig på ruvardag 5, lite svullen i magen.. Tar oxå progesteron 3 ggr/dag (kladdigt) . Vi har gjort 3 IVF försök o 2 frysförsök. hur många har ni gjort?
Jag har använt Puregon och Ovitrelle. Jag har oxå ömma bröst, men molvärken har släppt.
Hej
Är på ruvardag 6, känner inget speciellt förutom att man är nervös inför TD och har konstiga drömmar.. Kul att flera hänger på. Jag har en dotter på 2 år som oxå kom via IVF. Nu har jag två som finns i frysen. Hur mår ni idag?
Lycka till allihopa:)
Väntan är ingen kul alls, men ta inte ut nåt i förskott. När livmoder växer kan det kännas som mensvärk, så det kan vara ngt positivt ändå. Hoppas det går bra.
Har en fråga, hur länge ska ni ta progesteron.Dem 2 ggr innan har jag tagit i 12 v. Nu fick jag endast i 14 dgr. verkar konstigt. Måste ringa imorgon t kliniken o höra efter. Idag är jag rastlös, tjurig o har mensvärk.
Ska börja jobba imorgon fast jag har ingen ork, jobbar heltid inom vården. Mycket spring o lyft, får se hur det går. Annars får man ta lite semester de återstående veckan. Ska någon testa sig innan?
Hur mår ni alla?
bobbi81: Vad tråkigt , ge inte upp hoppet, bättre lycka nästa gång.
Elilin: Grattis! Grattis!
Jag har TD på söndag, ska inte tjuvtesta innan. Har en rejäl mensvärk nu, USCH.
Lycka till allihopa
GRATTIS sjöglimt-vad underbart.
Lycka till ni andra. Jag har TD imorgon och har låtit bli att testa innan. Har mensvärk idag oxå så jag är lite otålig o nervös.
Lycka till allihopa, hoppas det går bra för er. Testade idag och fick ett PLUS, men är orolig ändå förra IVF fick jag MF en vecka efter TD.
Håller tummarna för er alla som väntar.