Inlägg från: Hjärtefröjd |Visa alla inlägg
  • Hjärtefröjd

Ruvardag 4, flera i närheten?

havika skrev 2011-12-02 21:25:55 följande:
    Undrar bara varför man gör det? Har aldrig hört det förrut? Är det vanligt?
    Man kan få ÄL-sprutor istället för progesteronvagiatorer efter ET, effekten är densamma.
  • Hjärtefröjd
    bebistre skrev 2011-12-06 19:47:42 följande:
    Jag tjuv testade idag och det va minus! Blev så besviken samtidigt tror jag att jag kände det på mig. Ingen mer som har testat??
    Suck, vad tråkigt!!

Vilken dag är du på? Och vilken dag har du TD?
  • Hjärtefröjd
    elilin skrev 2011-12-06 23:04:24 följande:
    tog ett test med veckoindikator å den säger gravid 1-2 veckor :) vilket motsvarar 3-4 å enligt fbskalender e ja i 3+4 :) så hoppas verklgen att detta stämmer :)
    Grattis, RD8 är ju väldigt tidigt att plussa!
  • Hjärtefröjd
    Blomman123 skrev 2011-12-08 18:50:31 följande:
    Hej! Jag gjorde en frysåterinföring i tisdags, och jag tycker redan det är jobbigt att vänta , att man är så otålig!!! Jag känner ingenting, vilket inte är så konstigt kanske . Två veckor sa de att jag skulle vänta. Antar att det inte tjänar något till att testa tidigt, för man kan väl få falskt plus eller?
    Om du inte tagit ÄL-spruta kan du inte få "falskt plus".

Däremot kan du få plus före TD som sen är borta på TD (dvs tidigt MF/kemisk graviditet), det har tyvärr hänt mig två gånger...
  • Hjärtefröjd
    Blomman123 skrev 2011-12-08 20:05:14 följande:
    Det var inga hormoner alls den här gången, bara ett fryst embryo på plats. Fy vad jobbigt med att få ett plus och sen är det borta! Har du något på gång nu? (förlåt, jag har läst tråden, men har inte lagt alla namn på minnet)
    Är på RD9 idag efter FET, tyvärr känns det som precis innan mens just nu...
  • Hjärtefröjd

Ja precis, det är frysåterföring. Det är 10 dagar sedan återförandet (RD 0). Jag kommer nog att testa på lördag eftersom vi ska på fest på kvällen. Har även BIM på lördag så det resultat jag får då litar jag på...

• Hjärtefröjd
    Blomman123 skrev 2011-12-08 21:26:10 följande:
    Jag håller tummarna! Jag får nog vänta ett par dagar till .
    Håller tummarna för dig med! =)
  • Hjärtefröjd

Samma här, har också testat minus... tyvärr hade jag inte räknat med nått annat heller, IVF verkar inte funka för oss .

Fyra återföringar (en gång med två embryon), perfekt miljö i livmodern och toppembryon... men ändå blir det inget.

• Hjärtefröjd

Har TD idag på RD14, tyvärr med ett fett minus som resultat... så efter nyår börjar vi väll om med en ny IVF-omgång.

Tills dess ska jag njuta av julglögg och nyårschampange, så det så!

Svar på tråden Ruvardag 4, flera i närheten?