Inlägg från: iväntanpådig |Visa alla inlägg
  • iväntanpådig

Ruvardag 4, flera i närheten?

Jag ruvar oxå förtillfället. Är på RD9 idag. Och känner mensen komma krypande!Obestämd Hoppas jag har fel! TD 13/12. Lycka till ni andra ruvare! Grattis till Plus

• iväntanpådig

Jobbar oxå inom vården. Känns inte okej med alla lyft å massa spring men vad gör man... Har känt mig riktigt nere idag. Känns absolut som att mensen är på kommande. Att de aldrig skulle få gå lätt nångång.. Eviga kämpandet förgäves... Hur mycket ska man orka med??

• iväntanpådig

Jag håller med! Skrev förra gången ja ruvade hur jag mådde. Och såg att jag hade en sån här lipdag då också men på RD8.(är på RD9 idag) Alltså är mensen på gång + en del hormoner ^^  Min man säger att han blir rädd för mig vilket ja förstår! Blir ju de ja med!  Störtlipar och skrattar tillika?! Inte riktigt normalt funtad idag inte! Glad

• iväntanpådig

Alltså känner mig 99% säker på att mense när på gång. Har förstås inte blödigt något men ordentliga menssmärtor. Tog ett graviditetstest bara för att bekräfta va jag anade att de sku bli ett minus... Men ett svagt plus syntes... Va ska ja tro, MA?? Tar väl ett nytt om 2 dagar OM inte mensen startat tills dess...RD10 idag..

• iväntanpådig

Alltså ja fattar ingenting!? Testade idag igen och ett starkt plus uppenbarade sig! Trodde aldrig detta skulle hända oss! Hoppas det är hållbart bara! 

• iväntanpådig

Tack! De ska jag verkligen! 4 års väntan å första Plus Fattar ingenting!?Förvånad Men såklart överlycklig!Glad

• iväntanpådig
    finski skrev 2011-12-11 12:05:32 följande:
    Hej alla!

Är på RD 8 och testade svagt plus RD6 som sen blivit starkare 7 och 8. Vill ju inte riktigt ta ut segern i förskott, man vet liksom inte vad som händer innan testdag, har testdag på onsdag 14/12. Känns som att man håller på att bli knäpp.
    Grattis till Plus!! 
  • iväntanpådig

Ganska mycket molvärk, ömma bröst, trötthet, tidvis illamående... Är så nervös för missfall.. Rynkar på näsanHur känner du dig elilin??

• iväntanpådig
    mounia78 skrev 2011-12-11 19:34:51 följande:
    Lycka till allihopa, hoppas det går bra för er. Testade idag och fick ett PLUS, men är orolig ändå förra IVF fick jag MF en vecka efter TD. 

Håller tummarna för er alla som väntar.
    Grattis! Underbart med Plus!!
  • iväntanpådig

Blomman123 tror inte du ska misströsta för dit - RD6 känns som jätte tidigt att ge utslag för graviditet.. Hur gammalt embryo har du? 

• iväntanpådig

Blomman123 säkert ett 3 dagars som mitt då! :) Fast vårt va 9 celligt. + RD 10.

Hjärtans fröjd: Ledsen för din skull! Njut av glöggen å champangen så tar ni nya tag nästa år! Hoppas det är er tur då!

Va själv och tog 7 rör blod idag. Misstanke om infektion pga av mitt magonda, men behöver ju inte vara det utan vanlig "molvärk" Dom sa att kroppen reagerar så olika första gången man blir gravid. Fick första tiden för VUL 22.12 pga av detta och så sku i höra av oss om det blev värre(Hoppas inte!!)  Telefontid----> idag, ons, tor! Glad De känns som dom bryr sig iallafall! De tackar vi för! Nu tänker jag bara försöka vila så att vårt embryo vill stanna hos oss...Hjärta

• iväntanpådig

Förstår de rajsiin! Ingen dag är lättare än den andra. Man hinner fundera såå mycket under tiden! Är det IVF,ICSI eller FET?? första ruvningen?

• iväntanpådig

Blomman123 visst kan man testa men de behöver ju inte visa än...

Grattis till Plus elilin!!!!! Va härligt!!

• iväntanpådig

Ledsen för din skull rajasin! Är verkligen skit att få minus! Gråta ska man göra!Hjärta Men njut av ditt stundande bröllop! Hoppas ni får en fin dag ni aldrig kommer glömma! Och lycka till med försöket i januari! Nån gång kommer det att bli er tur!

Svar på tråden Ruvardag 4, flera i närheten?