• bebistre

Ruvardag 4, flera i närheten?

Fick tillbaka ett 6 celligt på dag 2. Flera som ruvar ungefär samtidigt??

• Svar på tråden Ruvardag 4, flera i närheten?
  • mounia78

bobbi81: Vad tråkigt , ge inte upp hoppet, bättre lycka nästa gång.

Elilin: Grattis! Grattis! 

Jag har TD på söndag, ska inte tjuvtesta innan. Har en rejäl mensvärk nu, USCH.

Lycka till allihopa 

• iväntanpådig

Jag ruvar oxå förtillfället. Är på RD9 idag. Och känner mensen komma krypande!Obestämd Hoppas jag har fel! TD 13/12. Lycka till ni andra ruvare! Grattis till Plus

• iväntanpådig

Jobbar oxå inom vården. Känns inte okej med alla lyft å massa spring men vad gör man... Har känt mig riktigt nere idag. Känns absolut som att mensen är på kommande. Att de aldrig skulle få gå lätt nångång.. Eviga kämpandet förgäves... Hur mycket ska man orka med??

• bebistre

Jag undrar med hur mkt man ska orka med och varför det är just jag, finns ju många som har det svårt på olika vis men varför just jag? Är man 28år (som jag va då problemen började) SKA man ju kunna få få barn. så jävla trött på problem!

• iväntanpådig

Jag håller med! Skrev förra gången ja ruvade hur jag mådde. Och såg att jag hade en sån här lipdag då också men på RD8.(är på RD9 idag) Alltså är mensen på gång + en del hormoner ^^  Min man säger att han blir rädd för mig vilket ja förstår! Blir ju de ja med!  Störtlipar och skrattar tillika?! Inte riktigt normalt funtad idag inte! Glad

• Blomman123

Hej! Jag gjorde en frysåterinföring i tisdags, och jag tycker redan det är jobbigt att vänta , att man är så otålig!!! Jag känner ingenting, vilket inte är så konstigt kanske . Två veckor sa de att jag skulle vänta. Antar att det inte tjänar något till att testa tidigt, för man kan väl få falskt plus eller?

• Hjärtefröjd
    Blomman123 skrev 2011-12-08 18:50:31 följande:
    Hej! Jag gjorde en frysåterinföring i tisdags, och jag tycker redan det är jobbigt att vänta , att man är så otålig!!! Jag känner ingenting, vilket inte är så konstigt kanske . Två veckor sa de att jag skulle vänta. Antar att det inte tjänar något till att testa tidigt, för man kan väl få falskt plus eller?
    Om du inte tagit ÄL-spruta kan du inte få "falskt plus".

Däremot kan du få plus före TD som sen är borta på TD (dvs tidigt MF/kemisk graviditet), det har tyvärr hänt mig två gånger...
  • Blomman123
    Hjärtefröjd skrev 2011-12-08 19:02:12 följande:
    Om du inte tagit ÄL-spruta kan du inte få "falskt plus".

Däremot kan du få plus före TD som sen är borta på TD (dvs tidigt MF/kemisk graviditet), det har tyvärr hänt mig två gånger...
    Det var inga hormoner alls den här gången, bara ett fryst embryo på plats. Fy vad jobbigt med att få ett plus och sen är det borta! Har du något på gång nu? (förlåt, jag har läst tråden, men har inte lagt alla namn på minnet)
  • Hjärtefröjd
    Blomman123 skrev 2011-12-08 20:05:14 följande:
    Det var inga hormoner alls den här gången, bara ett fryst embryo på plats. Fy vad jobbigt med att få ett plus och sen är det borta! Har du något på gång nu? (förlåt, jag har läst tråden, men har inte lagt alla namn på minnet)
    Är på RD9 idag efter FET, tyvärr känns det som precis innan mens just nu...
Svar på tråden Ruvardag 4, flera i närheten?