• bebistre

Ruvardag 4, flera i närheten?

Fick tillbaka ett 6 celligt på dag 2. Flera som ruvar ungefär samtidigt??

• Svar på tråden Ruvardag 4, flera i närheten?
  • finski

Trött, ömma bröst, inte så mycket molande, känner ibland bara att det händer nåt där. Akuta illamående ibland. Men som sagt så tar jag Crinone så kan ju vara biverkningar, ibland lite yr oxå, men man hittar ursäkter till alla symptomer tycker jag.

• iväntanpådig

Ganska mycket molvärk, ömma bröst, trötthet, tidvis illamående... Är så nervös för missfall.. Rynkar på näsanHur känner du dig elilin??

• iväntanpådig
    mounia78 skrev 2011-12-11 19:34:51 följande:
    Lycka till allihopa, hoppas det går bra för er. Testade idag och fick ett PLUS, men är orolig ändå förra IVF fick jag MF en vecka efter TD. 

Håller tummarna för er alla som väntar.
    Grattis! Underbart med Plus!!
  • elilin

Jag mår illa trött å ömma bröst ! Sen är de ett väldigt springande på toa

• elilin

jag plussade rd 8 men tror ju de e ganska tidigt, så hoppas att de blir pluss nästa :) när hade du tänkt testa nästa gång ?

• Blomman123
    elilin skrev 2011-12-12 17:49:17 följande:
    jag plussade rd 8 men tror ju de e ganska tidigt, så hoppas att de blir pluss nästa :) när hade du tänkt testa nästa gång ?
    Jag får väl hålla mig tills det är dags på riktigt att testa , alltså en vecka kvar!
  • iväntanpådig

Blomman123 tror inte du ska misströsta för dit - RD6 känns som jätte tidigt att ge utslag för graviditet.. Hur gammalt embryo har du? 

• Blomman123
    iväntanpådig skrev 2011-12-13 06:11:34 följande:
    Blomman123 tror inte du ska misströsta för dit - RD6 känns som jätte tidigt att ge utslag för graviditet.. Hur gammalt embryo har du? 
    Jo, det var ju för tidigt att testa, men man är ju så nyfiken . Vet inte hur man räknar ålder på embryot, men tror det var två dagar innan nerfrysning, sen ett dygn efter upptining, sen var insättning, 8 celler stor tror jag .
  • Hjärtefröjd

Har TD idag på RD14, tyvärr med ett fett minus som resultat... så efter nyår börjar vi väll om med en ny IVF-omgång.

Tills dess ska jag njuta av julglögg och nyårschampange, så det så!

Svar på tråden Ruvardag 4, flera i närheten?