Jag har erfarenhet av negativa graviditetstest, tro jag, läkarna, barnmorskor gjorde runt 18!!!! graviditetstest på mig ALLA visade negativt. Anledningen till att de gjorde alla test var att jag mådde så jäkla dåligt, fick inte behålla något jag åt kom ut båda hållen, mensen försvann mm. Alla som jag kom till trodde att jag var gravid när det visade negativt så skickade de mig vidare till nästa ställe!!!!
En läkare klämde på magen och sa att han kände något där, vi gör ett gravtest.... visade såkalrt negativt, då säger läkaren, jag kände nog fel det är inget att oroa sig för.... hmmmmm, då blir man ju verkligen orolig, helst eftersom vi har cancer i släkten!!
Detta höll på i över 4 månader, tillslut tröttnade jag och sket i allt vad läkare hette, de var ju inte till någon hjälp ändå......
Sommaren 2000 några veckor efter alla läkarbesök, tyckte jag att magen var bubbligare än vanligt så jag gjorde ett gravtest och tro det eller ej det visade ett svagt plus. Jag ringde mödravården och fick en tid, det gjordes ett ultraljud och konstaterades att jag var gravid och som hon sa inte så lite gravid, jag var i v 19!!!!
Frågade hur alla test hade kunnat visa negativt, hon kunde inte svara på det, än idag är det ingen som har kunnat svara på det. Så jag tycker nog att ni ska gå till mvc och göra ett ultraljud så ni vet säkert.
På juldagen fyllde mitt lilla underverk 10 år!!!
Håller tummarna för er, jag är ett bevis på att gravtest kan visa fel.....
// Camilla