Varför är man inte behörig att svara på vissa trådar??
Någon som vet varför man inte är behörig att svara på vissa trådar?
Undrar oxå varför man ibland kan välja att vara anonym men i vissa trådar får man inte välja det?
Någon som vet varför man inte är behörig att svara på vissa trådar?
Undrar oxå varför man ibland kan välja att vara anonym men i vissa trådar får man inte välja det?
I de trådar där man inte är behörig att svara har ofta den som frågat en fråga gjort det till en utav "experterna" under rubrikerna här till vänster..
Anledningen till att man inte kan välja att vara anonym i varenda tråd i varenda ämne säger sig självt tycker jag. =) ett forum på nätet där varenda kotte skulle kunna vara annym skulle tillslut bli katastrof.
är det trådar i "fråga experten" får bara TS och sagda expert skriva (tex barnmorskan, försäkringskassan, dietisten etc)
Endast om tråden ligger i och platsar i känsliga rummet kan man vara anonym, där Ämnet i TS är känsligt av en eller anledning och man kan ha ett behov av att vara anonym för att våga ställa en fråga eller lämna ett öppet och ärligt svar. Tyvär många som utnyttjar den möjligheten till anonymitet och skapar oseriösa inlägg
Tack för svaren.
Tycker det är bra att man i vissa trådar kan vara anonym.
Jag surfar med mobilappen o då ser man inte när en tråd är postad till experter. Skitirritetande när man skrivit ett låååångt svar som verkligen skulle hjälpa ts, man postar det o så står det att man inte har behörighet. Ibland har man lagt 15 min på att verkligen hjälpa någon o så försvinner det bara.
Har man lite tur då är inte ts anonym, o då brukar jag lägga mitt inlägg i dess inbox. Många blir då förvånade då de inte själva fattat att de skapat en tråd som folk inte har behörighet o de undrar varför de inte får svar nån gång.
Nä, man skulle behöva nån märkning så även mobilsurfare ser om en tråd är expertlåst. Och för den delen, varför måste en tråd vara låst bara för en "expert"? Dumt...
Sen undrar jag såklart varför man inte får vara anonym i appen? Grrrr....