Min svärson och dotter har ett helvete
Vet snart inte vad man ska göra....
Min dotter och svärson har varit tillsammans i fyra år. Hennes svärmor tål henne inte vad än hon än gör.
Hon försöker med allt för att få slut mellan dom och min dotter orkar inte längre. Trots att hennes sambo är en fin kille och vi i våran familj tycker mycket om honom.
Svärmodern har ett sjukligt beteende till sin son, hon är svartsjuk. Har plockat bort honom från fb för hon orkar inte med att se att han skickar någon kärleksförklaring , eller något litet hjärta till min dotter. På sin fb skriver hon, sakna dig min son och så sätter hon in kärlekslåtar som tex Johnny Logans, Hold me now, hon får det att se ut som om dom har haft ett kärleksförhållande.
Hon har ringt på dotterns arbete när hon var sjuk och sa att hon var inte sjuk utan var ute och söp.
Hon har gått till fysiska angrepp mot min dotter så hennes sambo har fått gå mellan.
Svärmodern hotar att ta sitt liv.
Svärmodern diktar ihop en massa historier om min dotter som det inte finns det minsta sanning i.
Det har hänt så mycket mer och det här har nu pågått i flera år.
Det är naturligtvis inte bara min dotter som far illa, det gör även sambon. Han mår så fruktansvärt dåligt.
Han är verkligen en fin kille, som aldrig pratar illa om andra. Han har konfronterat sin mamma och vill att hon lämnar dom ifred men hon gör aldrig det.....
Min dotter orkar inte längre, hon känner att hon vill lämna förhållandet. Men man tycker såååå fruktansvärt synd om hennes sambo..., Hans mamma har lyckats se till att hans släkt tycker att han är en riktig jävel som har lämnat sin mor. Men det vi har förstått är att det har aldrig funnits och kommer nog aldrig att finnas någon svärdotter som duger till henne.
Hjälp vad ska man göra ?
Förkrossad!!!!