Är sjukt splittrad! hjälp mig!
Ok.
Jag bor ihop med min tjej-jag är tjugosex-hon är tjugofem.
Vi har bott ihop i cirka ett år snart. Vi flyttade ihop rätt så tidigt pga av det helt enkelt kändes rätt.
Vårt förhållande går upp och ner som vilket förhållande som helst, ingen dans på rosor. Jag har inte något jätte stort umgänge, hon har dock ett "gäng" som hon hittar på saker med då och då. De festar mest och de festas hårt.
Jag har lärt känna de flesta ur gänget och de gånger tjejen hittat på något med de så har de alltid velat att jag hängt med, vi räknas som två nu.
Men..de kommer ju komma tillfällen där hon gör saker själva med dem..exempelvis festar eller dylikt. Hennes bäste vän som är en i gänget bor i skåne och där kommer hon ju åka och hälsa på och då kommer de gå ut och festa.
Jag mår helt enkelt svindåligt då hon festar själv. Hon är en partytjej och blir rätt så klängig och jävligt packad..vilket jag hatar.
Nu om två månader så ska de festa själva, bara tjejer ur gänget. Men jag mår svindåligt redan.
Även om jag hittar på något själv så mår jag dåligt.
Jag har ju festat med henne ett par gånger och vi har kul, dansar osv.
Men jag är ingen partykille. Hon älskar att dansa på klubbar osv, och jag tycker också det är kul men inte lika mycket som henne.
Jag vet dessutom vad folk försöker på dansgolvet, och jag vet också att det är upp till min tjej att säga ifrån.
Men är man full så kanske man inte vet? De gånger jag dansat med henne så har de dock aldrig hänt något sådant-problemet är mer att hon blir så jävla klängig på folk och ska höras.
Hon blir så jävla packad..och det känner jag inte är så kul.
Jag har pratat med henne om detta och hon blir bara förbannad.
Man kan också säga att förhållandet startade helt fel, hon var borta i mitten av sommaren till öland med sitt gäng och festade skallen av sig i fyra dagar typ.
När hon kom från den resan så fick jag se massa bilder där de återkommande bilder var där en kille höll om henne, där hon höll om honom runt midjan.
Jag ifrågasatte detta och hon sa att bilderna var under samma kamera tillfälle-vilket stämde delvis.
Men i alla fall så fick jag där en helt fel bild av henne och min åsikt är att man ger fan i och klänga på folk om man har en kille.
De värsta av allt var att detta var typ en random snubbe, som en i gänget kände som höll om henne bakifrån..
Så från början så fick jag helt fel bild av henne..
Hon säger bara att hon vill ha roligt-men för mig finns det en gräns.
Jag mår fortfarande lika dåligt idag och de har snart gått ett år. Så fort hon ska ut och festa mår jag skit och jag vet inte om jag orkar detta längre?
Jag älskar henne, jätte mycket men detta äter upp mig inifrån.
Har aldrig förut varit svartsjuk, så tror inte de beror på de heller. Hon är bara så annorlunda jämfört med mina andra flickvänner som inte var några partytjejer..
Vad bör jag göra??
Vill helst inte göra slut..älskar henne riktigt mycket som sagt..men finns den någon annan lösning?