Godmorgon! Min olycka var väldigt odramatisk.. Vi hade varit på skaldjursafton på Lions och hade med ett annat par med hem på ett glas rose' innan dom skulle cykla hem. Vi satt o pratade om när jag och Mattias träffades och jag skulle bara hämta och visa min lurviga vita 70-tals jacka som jag hade på mig när vi träffades ( till saken hör att Mattias tycker att den är skitful). Jag hämtade jackan uppe i garderoben och i första trappsteget på väg ner så kom jag snett med foten så den bara vred sig.. Inget fall eller nåt, jag satte mej ner direkt och insåg att nåt hade hänt:( så helnykter var jag ju inte, men det känns att det kunde ha hänt närsomhelst även utan alkohol i kroppen. Jag lyckades bryta både det yttre och innre benet i fotleden ! Vi fick ta taxi in till Vârnamo sjukhus så vi var där strax innan fyra på morgonen, fick ligga på akuten till kl 7:00 innan röntgen öppnade.. Fick ingen smärtlindring då jag druckit..:(( men sen gick det fort, ingen i kö till röntgen och bara en innan mej till operation, så jag var opererad färdigt vid två på eftermiddagen. Gips i minst sex veckor, ska byta den 11 april. Hoppas verkligen att jag får stödja på foten snart, har ju ingen balans ha,ha! Hur går det med det praktiska för dej?