• kudden12

många otrevliga kommentarer här på fl

Jag är ganska ny här på fl.sitter oftast och läser inlägg,utan att svara,,men jag tycker många av er riktiga bessevisser,som verkar älska att hacka och klaga på folk som behöver hjälp..vad får ni ut av det? Några namn kommer upp i stort sett alla inlägg,och ni är rrent utsagt hemska,skulle aldrig vilja umgås med er privat.  

• Svar på tråden många otrevliga kommentarer här på fl
  • FruNaftra

Det är nog en hel del folk som hänger här för de inte har så mycket bättre för sig. Liksom jag nu när jag är mammaledig och uttråkad. Men jag känner fortfarande inget behov av att nedvärdera eller vara spydig. Mår man bra i sig själv så tror jag sällan det behovet finns.

• Snöbollskrig

Hej! Jag håller med dig!!! Fruktansvärt onödigt och tråkigt.

• Kjellgren

Är det så mycket hackande? Jag hänger nog i fel trådar kan jag tänka för jag märker inte så mycket sådant.

En del har väldigt ömma tår och är ruggigt lättkränkta, om TS itne får medhåll räcker det ibland för att hon/han ska bli sur men som man frågar får man svar. Personer har kallat mig både det ena o andra genom åren men de känner ju inte mig, bara det jag skriver så jag tar inte åt mig.

Sedan blir alltid skrift svårare att tolka, speciellt som de flesta inlägg skrivs snabbt och utan så mycket eftertanke (vilket väl ändå är vitsen med ett internetforum) och då kan det ibland låta hårdare än vad det är.

• Themis

Hänger man bara i "hetaste" så visst kastas det skit ibland, men det finns många andra lugnare trådar där lite allt möjligt avhandlas.

Det finns två saker man blir dum i huvet av: Det ena är att jobba, det andra är att inte jobba. /Themis
  • JeanBillie
    kudden12 skrev 2012-05-19 17:20:09 följande:
    Jag är ganska ny här på fl.sitter oftast och läser inlägg,utan att svara,,men jag tycker många av er riktiga bessevisser,som verkar älska att hacka och klaga på folk som behöver hjälp..vad får ni ut av det? Några namn kommer upp i stort sett alla inlägg,och ni är rrent utsagt hemska,skulle aldrig vilja umgås med er privat.  
    Kan bara instämma. Tycker att Familjeliv borde göra mer åt problemet. 
    Folk är hatiska och kritiska mot andra men kräver att själva bli behandlade med respekt.
Svar på tråden många otrevliga kommentarer här på fl