• Anonym (klämmaren)

Hur skönt är det för män att bli hårt klämd på pungen under sex/avrunkning/sugning?

Igår kväll runkade jag av min sambo när vi hade lagt oss, när jag runkat han några minuter sa han "Inte säkert det går för mig"(han var väldigt trött och jag hade runkat han på morgonen också så det gick för han då) jag sa inget utan runkade lite till medan jag masserade pungen, så tog jag ett hårt tag och klämde till, inte jättehårt men hårt och bestämt, då gick det för han direkt. Är pungen så känslig för hårda tag rent generellt är är det individuellt tro? Han har aldrig kommit så fort tidigare men jag har aldrig klämt hårt förr utan bara massera mjukt. Kanske han gillar hårda tag?

• Svar på tråden Hur skönt är det för män att bli hårt klämd på pungen under sex/avrunkning/sugning?
  • teknikfreak

Vad nyfiken jag blev här?! Brukar också bara massera eller suga försiktigt på pungen men att klämma lite hårdare? Får testa :)

• Anonym

Det kan hända att det handlade om att du gjorde något helt oväntat och sexigt. Så länge man inte klämmer så hårt att det gör ont kan det väl vara sexigt.

• Anonym

Jag är kille och jag tror det är individuellt hur hårt man vill bli masserad och klämd. För mig kan det även variera från gång till gång vad som är skönast.

Att din kille kom snabbt när du tog i lite tror jag delvis kan bero på att han gillar lite hårdare tag när det kommer till pungen. Men jag tror också att det var psykiskt vid just det här tillfället. Att du gjortde något han inte förväntade sig i och med att du tog i hårdare och att du då gjorde det för att "bestämma" och "visa" att du vill få honom att komma, så vart det en väldig boost för upphetsningen och då brast det för honom. 

• Anonym (hg)

Min man hade blivit skitförbannad, svurit och gått därifrån om jag gjort så....

• Ovidius

Det är fruktansvärt. Pungen är en fredad zon.Beträdes endast med silkesvantar

• Anonym (Man 37)

Det är nog olika från person till person.
    Jag tycker det är skönt med en rejält tag om pungen, men inte så dom krossas, utan bara ett räjält tag!

• Anonym (klämmaren)
    Anonym skrev 2012-05-21 12:45:32 följande:
    Jag är kille och jag tror det är individuellt hur hårt man vill bli masserad och klämd. För mig kan det även variera från gång till gång vad som är skönast.

Att din kille kom snabbt när du tog i lite tror jag delvis kan bero på att han gillar lite hårdare tag när det kommer till pungen. Men jag tror också att det var psykiskt vid just det här tillfället. Att du gjortde något han inte förväntade sig i och med att du tog i hårdare och att du då gjorde det för att "bestämma" och "visa" att du vill få honom att komma, så vart det en väldig boost för upphetsningen och då brast det för honom. 
    han blev ganska förvånad så är nog psykiskt också, en gång sa han när jag runkade honom "åhh, knulla mig *mitt namn*" och det har han aldrig sagt förr så det kanske ligger nått i han som inte har kommit ut, att han gillar att bli lite dominerad. Han är nästan alltid den som dominerar, eller dominerar light kan man säga, vi är inte så vilda.

Jag får nog runka av han ikväll också och klämma lite så det går för han igenHjärta
  • Anonym (magiskahänder)

Runkar aldrig av min man dock... 
    Men under avsugningar och 7 av 10 ligg så älskar han när jag tar i lite och typ klämmer ena kulan mellan tumme och lång finger..  Eller fingrar... Han kan okså behöva ibland att jag tar i lite mera, om vi legat mycket den dagen..

• Anonym
    Anonym (klämmaren) skrev 2012-05-21 13:23:32 följande:
    han blev ganska förvånad så är nog psykiskt också, en gång sa han när jag runkade honom "åhh, knulla mig *mitt namn*" och det har han aldrig sagt förr så det kanske ligger nått i han som inte har kommit ut, att han gillar att bli lite dominerad. Han är nästan alltid den som dominerar, eller dominerar light kan man säga, vi är inte så vilda.

Jag får nog runka av han ikväll också och klämma lite så det går för han igenHjärta

Kör hårt! Skrattande
  • Anonym (Man)

Nej tack! Jag gillar inte hårda tag om pungen!

Svar på tråden Hur skönt är det för män att bli hårt klämd på pungen under sex/avrunkning/sugning?