• stjärnmamman

lyckat att vara i sthlm på tjejmilen??

Jag och min man ska för första gången på 1,5 år åka iväg till  Sthlm på en weekend..
    Det var svårt att fixa barnvakt  till alla barn..  Den enda helg som passade oss alla är nu när jag kollar tjejmilshelgen..

vad tror ni? kommer vi att kunna njuta av våran vistelse utan att behöva trängas med en massa folk

jag har redan betalat  anmälningsavgift till  coop som jag bokade hotellet via
    men ja det var ju inte massor av pengar  men ja vad tror ni 

• Svar på tråden lyckat att vara i sthlm på tjejmilen??
  • finskorpan

det kan ju vara en häftig upplevelse... du kanske ska springa själv? Skrattande 

• stjärnmamman
    finskorpan skrev 2012-07-29 23:02:23 följande:
    det kan ju vara en häftig upplevelse... du kanske ska springa själv? Skrattande 
    ha ha  försöker du vara rolig  

min man då.. vad ska han göra?? spana in alla kanske  
  • finskorpan

han kan ju springa brevid och heja på dig! ge dig lite vatten när du behöver och en massa peppande ord.

Men skämt å sido, jag har aldrig varit i sthlm på tjejmilshelgen så jag är nog sämst att svara men kan väl tänka mig att om det samlas 32000 kvinnor för att springa så lär ju en del av dom även passa på å shoppa lite och äta... men kan ju hända att många åker bara över dagen också...

nu har jag varit helt ohjälpsam men du får en puff på din fråga i och med mitt svar så liiiiiiiiite hjälp iaf. Skrattande 

• MrsHughes

Bor i Stockholms innerstad och det enda lopp jag någonsin märker av är maraton eftersom det går förbi där jag bor. Tror inte att det är någon fara alls!

• mrsStatham

Ska ni bo utanför start/mållinje kan det ju bli lite trängsel.
    Men annars är inte stockholm sååå litet att det där kommer märkas.
    Kanske lite om ni har bil då några vägar förmodligen kommer att stängas av på dagen. Men annars, nä, jag tvivlar på att ni kommer märka något alls. 

Bara två saker är oändliga
  • stjärnmamman
    finskorpan skrev 2012-07-29 23:10:58 följande:
    han kan ju springa brevid och heja på dig! ge dig lite vatten när du behöver och en massa peppande ord.

Men skämt å sido, jag har aldrig varit i sthlm på tjejmilshelgen så jag är nog sämst att svara men kan väl tänka mig att om det samlas 32000 kvinnor för att springa så lär ju en del av dom även passa på å shoppa lite och äta... men kan ju hända att många åker bara över dagen också...

nu har jag varit helt ohjälpsam men du får en puff på din fråga i och med mitt svar så liiiiiiiiite hjälp iaf. Skrattande 
    tack tack
  • stjärnmamman
    MrsHughes skrev 2012-07-29 23:15:43 följande:
    Bor i Stockholms innerstad och det enda lopp jag någonsin märker av är maraton eftersom det går förbi där jag bor. Tror inte att det är någon fara alls!
    tack det lättade min oro
  • stjärnmamman
    mrsStatham skrev 2012-07-29 23:16:05 följande:
    Ska ni bo utanför start/mållinje kan det ju bli lite trängsel.
    Men annars är inte stockholm sååå litet att det där kommer märkas.
    Kanske lite om ni har bil då några vägar förmodligen kommer att stängas av på dagen. Men annars, nä, jag tvivlar på att ni kommer märka något alls. 
    nej vi kommer inte att ha bil
    ja nej sthlm är ju inte litet men tänkte att man kanske blir störd ändå..  

tänkte gå till djurgården men såg att loppet börjar kl 13 så får passa på innan dess 
Svar på tråden lyckat att vara i sthlm på tjejmilen??