• W F

Udda händelser - Wtf moment!

Har du någon gång varit med om att någon person eller djur gjort något udda, eller oväntat som fått dig att reagera.
    Ett jag minns för inte alls så längesedan.
    Sambon och jag kommer och åker i bilen, möter två ryttarekipage, åker vidare och åker förbi en hage med hästar.
    Vid grinden till hagen står en tjej, som tittar på oss när vi åker förbi och bara plötsligt kräks ner i diket.
    Hon var väl sisådär 13-14 år. Vi blev rätt, vad ska man säga paffa, överraskad, knapp väntat.
    Som ett ( Wath the fuck ) - moment.
    ( Ja vi stannade och frågade hur hon mådde )

Och en gång det här var vi februari förra året, satt jag i bilen och det var lite småkallt. Väntade på att sambon skulle stänga grinden och framför bilen kommer en gubbe, ställer sig 3 meter ifrån bilen, och pissar!?
    Och det var också ett sånt där moment, vad fan hände, vad gjorde han!

Så, har ni varit med om något liknande?

• Svar på tråden Udda händelser - Wtf moment!
  • Sunniva

Jag och en väninna var påväg upp till varbergs fästning sent en sommarnatt, var tonåringar så hängde ute hela nätterna. När vi går genom ett av valven påväg upp kutar plötsligt 2 spritt språngande nakna män förbi. Helt tysta var de men sprang snabbt och var somsagt mycket nakna, bara svishade förbi :D Jag och väninnan kollade på varann och konstaterade att vi sett samma. Mycket annorlunda men väldigt komiskt, undra var de skulle i en sådan hast. Nakna.

• råttfångaren

Jag var på någon form av fästning med en kompis, plötsligt kom en man som såg ut som en uteliggare/missbrukare fram och gav mig en bukett blommor (med rötterna kvar) innan han promenerade vidare.   

• mpermper

Har upplevt liknande som TS händelse nr. 2.
    Stod och väntade på T-banan. Utomhusperrong visserligen - Gullmarsplan - men just beteendet att slänga ut snorren mitt framför näsan på andra och pissa ner på spåret.... Fattar inte hur man vågar f ö.... Tänk att råka träffa den strömförande skenan.... Den kyssen överlever man inte!

• råttfångaren

Jag promenerade inne i stan, så fick jag syn på en man som stod och kissade mot ett skyltfönster. Det är illa nog, men utöver det var det fönstret till ett café och folk satt vända mot gatan (som en bardisk) och drack kaffe.

• EllanEriksson

Hade skjutsat mamma till ICA Maxi där jag bor och parkerar nån plats ifrån en bil som en man kommer ut till. Han har precis handlat och lagt in varorna i bilen. Då ställer sig gubben och pissar mot den lilla rabatten dem har precis bredvid "skjulet" dem har kundvagnar i!

Liksom... Maxi har en kundtoa, en GRATIS sådan! HUR kan man vara så dum att man då ställer sig och pissar utanför!? Liksom.. WTF!?

Vart så chockad att jag inte ens kunde säga till honom! O_O

• persikofjaril

En kompis och jag står inne i en telefonkiosk (det måste vara mer än tio år sen nu) för att ringa. Plötsligt sticker en gubbe in handen, klatschar till kompisen på benet och skriker "hola!" Vi tänker båda "Hände det där just?"

• Jeff

Stod vid kassan i en butik som hade ett fönster ut mot en park. När jag står och pratar med kassörskan ser jag att det står en man i parken och pratar med några andra enbart iklädd en midjekort jacka och skor. Enbart! I ha försök att dölja sina ädlare delar heller utan uppförde sig som att inget ovanligt pågick alls.

• Fia 28

Hittat en avsvimmad man vid dikeskanten mitt i natten för många år sen. Han lukta sprit och reagerade inte på varken tilltal eller knuffar. Ringde till mannens sambon som kom och slet upp honom och när han kvicknat till säger han "ska vi gå i bastun o knulla?".

Svar på tråden Udda händelser - Wtf moment!