• Ceciliajarl

Någon familj som vill ha biljetter till Tosselilla? :)

Hej! Jag har vunnit biljetter till Tosselilla, och vi hade tänkt åka. Vi bygger hus, så det blir tyvärr inte av. Försöker hitta en lycklig familj som vill ha dem?! Jag har fyra biljetter, de gäller i sommar. Ni kan väll skriva några rader om er och er familj och varför ni vill få dem? Skickar dem per post, behöver därför ha mail adress så jag kan få adressen senare. Med vänlig hälsning, Cecilia

• Svar på tråden Någon familj som vill ha biljetter till Tosselilla? :)
  • Madelonen1

Hej Cecilia!

Det hade varit underbart att få dem...

Denna sommaren hade jag och min syster lovat att ta med våra två småsystrar (8 och 4 år gamla) till High Chaparall! Allting var klart och bestämt, vi hade pratat med både mamman och vår pappa om detta och vi skulle få pengar för deras inträde på fredagen (vi skulle dit på lördagen).

Så kommer fredagen och jag ringer för att få fatt i någon av dem, inget svar. Ingen av dem svarar mig förens sent på kvällen. Då kommer bomben, nej vi fick inga pengar av dem för vi skulle minsann betala själva!

Till saken hör att jag och min syster är studerande båda två, vi skulle ju betala för oss själva och mat där inne för oss alla. Vi ville ta med våra småsyskon på detta för vi vet att mamman lägger aldrig ner någon energi eller tid på dem, och våran pappa år precis likadan. De har inte fått göra någonting i sommar alls!

När jag ringde till våra småsyskon för att berätta att det inte blev av började dem gråta och säga att jag var elak och dum. Så jag känner mig som världens sämsta storasyster :(

Min mail (om du väljer oss..) är: viblirtre@hotmail.com

• sofia Berjaoui

Hejsan jag är intresserad av biljetterna jag undrar om dom finns kvar och hur mycket kostar dom???? Och när är det

Jag vill åka med min familj för det är spännande att vara dör och roligt för mina barn

• Nerfherder
    sofia Berjaoui skrev 2015-05-11 19:17:01 följande:

Hejsan jag är intresserad av biljetterna jag undrar om dom finns kvar och hur mycket kostar dom???? Och när är det

Jag vill åka med min familj för det är spännande att vara dör och roligt för mina barn

Lycka till, tråden är 3 år gammal
  • berewan

Hej!
    Jag söker biljetter för den 14d:e min syster ska åka ditt den 14:de och så kklart jag vill vara med de.
     hör gärna av dig

MVH
    Berewan

• yodi
    berewan skrev 2015-06-10 10:16:10 följande:

Hej!
    Jag söker biljetter för den 14d:e min syster ska åka ditt den 14:de och så kklart jag vill vara med de.
     hör gärna av dig

MVH
    Berewan

tråden startades 2012 så biljetterna är förmodligen bortskänkta redan
Svar på tråden Någon familj som vill ha biljetter till Tosselilla? :)