Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Hur illa får en chef bete sig?

Du ger intryck av att vara ansvarslös TS.

Fattar du inte hur viktigt det är att komma i tid till ett arbete? Fattar du inte att du inte ska köra bil på tunga mediciner? Fattar du inte att man köper en väckarklocka om den man har inte fungerar?

90-talist, visst?

• Anonym (Jag)
    Anonym (FÖRBANNAD) skrev 2012-08-15 12:49:52 följande:
    Jag är allt annat än ansvarslös. Jag har skött butiken och fick sköta den i två veckor då chefen reste bort typ två veckor efter att han öppnat butiken. Jag sköter allt jag ska och mer därtill, han är väldigt nöjd med mig och vill inte att jag ska sluta, så ansvarslös? Nej.

Jag kommer i tid om jag ska lösa av någon men råkar jag komma en minut sent och slå av larmet 06.31 så är det bara onödigt att kalla mig ansvarslös.
    Jag har även skrivit att om jag känner mig dåsig så kör jag inte, och jag är fullt kapabel till att köra, jag kör inte ens om jag är trött, så det är väl klart som fan att jag inte sätter mig bakom ratten om jag är dåsig. MEN jag har inga symptom av medicinerna mer än att jag är lite slö, så. Inget fel med reaktionstid osv.
    Jag har en väckarklocka, men den ligger nedpackad någonstans hos min sambo som bor 12 mil härifrån så jag bor stundvis hos min mamma som bor kvar i denna stad. Jag har precis flyttat så att hålla koll på saker är inte det lättaste just nu, framförallt inte eftersom jag inte är klar med min gamla lägenhet heller.

90-talist? Ledsen att göra dig besviken Solig
    Jo, det är ansvarslöst att komma för sent.

Slö = sämre reaktionsförmåga. Då är det ansvarslöst att köra bil.

Att din väckarklocka ligger nerpackad 12 mil från dig borde inte hindra dig från att köpa en ny. Det är ansvarslöst. Lam inställning.

Du gör mig inte alls besviken om du inte är 90-talist. Varför skulle jag bli det liksom?
Svar på tråden Hur illa får en chef bete sig?