Anonym (FÖRBANNAD) skrev 2012-08-15 15:03:09 följande:
17 k före skatt innan ob, vilket blir bra mycket mer. Det är JAG som sagt upp mig, så behålla ett jobb kan jag visst.
Jag tar det inte som en rättighet att komma och gå som jag vill, du har totalt tappat bort dig i din egen värld av uppfattningar. Jag ursäktar inte att min klocka ligger nerpackad, det var ett påpekande, den används aldrig iaf så.
Du kan få ett tips av mig;
Gå till personlig attack och skapa egna uppfattningar om människor du inte ens känner lönar sig inte. Jag hoppas att någon säger samma ord till ditt/dina barn någongång, för det är ju bara när man pratar om någons barn eller familj som sanningen svider, eller har jag fel?
Jag tycker synd om dintt/dina barn som har en sådan pappa som måste klanka ner på andra över internet, att du inte skäms! Och att dessutom håna någons lön, när personen i fråga har fått kämpa sig till för att få igenom en löneförhöjning och mått skitdåligt över inkomsten är riktigt lågt.
At någon anonym människa tycker synd om mina barn skiter jag i. Jag känner inte dig så dina åsikter om mig är ointressanta.
Det är DU som startat denna tråd, det är DU som vill ha råd men det enda du gör till dom som försöker hjälpa dig är att du blir förbannad och svär när DU inte får dom svar du vill ha.
Du skriver "Jag tar det inte som en rättighet att komma och gå som jag vill, du har totalt tappat bort dig i din egen värld av uppfattningar. "
men i din TS skriver du
"Jag brukar visserligen komma 5 min sent (dvs 6.35)
men det skiter jag fullständigt i."
Jo, du tar dig visst rätten att komma 5 minuter sent, du vet väl vad du själv skriver?
Du vill inte ha råd, du vill ha
medhåll och inget annat.