• elinos01

Vad skulle du helst göra om du fick några dagars 'egentid*?

Ni som är i ett förhållande, har barn eller något annat som tar mycket av er tid. Vad skulle ni helst göra på er 'egentid'? Åka på en weekend? Shoppa? Gå en kvällskurr? Träna något roligt? Stanna kvar i sängen? 

Tell me! 

• Svar på tråden Vad skulle du helst göra om du fick några dagars 'egentid*?
  • katalysator

Det jag helst gör till vardags är att sova några timmar länge på morgonen, spela TV-spel (ensam) eller ägna mig åt olika föreningsaktiviteter. Det jag helst gör om jag får flera dagar över är att resa iväg någonstans, ensam, och bara spatsera runt, äta god mat, titta på en ny stad, softa på ett hotellrum i all min ensamhet och bara ... vara ifred Solig

• Hannah76

På min egentid så tränar jag, umgås med vänner, går ut,  reser eller gör anat som ger mig energi =)

• höst

Med egentid med sambon utan barnen, då skulle jag vilja åka till London två veckor och bara njuta av staden.

• moruppgren

Ligga i sängen och dra mig jätte länge! Sen äta frukost framför tv'n.
    Duscha jätte länge. Gå runt hemma och inte ha något ljud på samtidigt som jag städar.
    En shoppingtur skulle jag nog ta också :)

• Saheell

Sova tills jag vaknar för att jag är helt utvilad. Ligga kvar i sängen och bara vara. Läsa massor med böcker. Bara vara ensam i ett tyst rum och lyssna på tystnaden  

• Ann So Fi

Sova länge, äta god frukost ute, ta en lång dusch, gå och shoppa, se en bra film och äta godis!

• cärröförfän

åka ut i göteborgs skärgård, hyra en stuga och supa ner mig, man blir ju fan deprimerad av skåneland.

Svar på tråden Vad skulle du helst göra om du fick några dagars 'egentid*?