• Anonym (Hmm)

Om han tar kokain eller någon annan drog..

Detta kanske är veckans mest korkade fråga, men jag vet faktiskt inte och undrar genuint. Om jag har sex med en kille som tagit ex kokain, eller någon annan drog och han kommer i mig, kysser mig osv..Kan jag få i mig av drogen då? Inte så att jag blir påverkad, men mer att det skulle synas om jag tog ett drogtest eller liknande?

• Svar på tråden Om han tar kokain eller någon annan drog..
  • Anonym

Säg till farbror polisen att du haft en penis i dig som varit påverkad, och så är du på säkra sidan.
    När dom ska kolla när du kissar.

• Anonym (Hmm)

Nu är inte läget så att jag själv tar droger. Skulle aldrig falla mig in. Men killen jag träffar tar droger ibland, och skulle jag nu vara med honom och HAN skulle bli tagen av polisen så kanske dom tar in mig också. Vill då inte åka dit för något jag inte gjort. Därför undrade jag om det skulle synas på något test.

• Anonym
    Anonym (Hmm) skrev 2012-09-06 13:17:42 följande:
    Detta kanske är veckans mest korkade fråga, men jag vet faktiskt inte och undrar genuint. Om jag har sex med en kille som tagit ex kokain, eller någon annan drog och han kommer i mig, kysser mig osv..Kan jag få i mig av drogen då? Inte så att jag blir påverkad, men mer att det skulle synas om jag tog ett drogtest eller liknande?
    Jo, du kom nog ganska nära.

Nej, du behöver inte bekymra dig.

• Anonym (Hmm)
    Anonym skrev 2012-09-06 15:07:30 följande:
    Jo, du kom nog ganska nära.

Nej, du behöver inte bekymra dig.

Haha jag vet, men vad är det man säger, frågar man inget får man inget veta ;) hellre ställa en dum fråga här annonymt än att skämma ut sig inför någon vän :P
  • Anonym (Anonym)

Nej det är ingen fara

• Anonym (.)

Nej det kan du inte, oroa dig inte:)

• Robert 558

Det går att få små utslag av thc om man vistats i samma rum som någon som rökt på ordentligt. 

Svar på tråden Om han tar kokain eller någon annan drog..