• Minion

Pojke eller flicka?

Jag fick en pojke i somras och det verkar som att väääldigt många andra har fått pojkar i år. Hör nästan bara om "pojkföräldrar" just nu. Ville kolla lite hur det egentligen ligger till :)

Har ni fått pojkar eller flickor hittills i år? Även ni som är gravida och redan vet könet kan rösta Glad

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Pojke eller flicka?
  • Winterfell

Har inte fått några barn själv iår, men jag har många vänner som fått och där är det nästan bara flickor.

• eliljeholm

Jag som tyckte det var många som fått döttrar i år.. Själv fick jag en dotter för 3 veckor sen :)

• Frontline

1 grabb fick vi för knappt 4 månader som vi utökat släkten med Tungan ute

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Dr to be
    Frontline skrev 2012-10-03 17:58:50 följande:
    1 grabb fick vi för knappt 4 månader som vi utökat släkten med
    Livet är underbart när underlivet är bart :)

Vi fick en tös medan hon fick en killkusin och en grannpojk att leka med i framtiden.
  • Noicka

En liten tjej fick jag i Maj! Hade redan tre grabbar hemma så att det blev en tjej var oväntat! Många tjejer dock runt omkring här hemma.

• Catbride

Har inte fått nåt eget i år, men röstade för min syster och bror har fått söner 2012.

• Kiiwii

Här är det helt tvärtom, Känner nästan ingen som har en grabb, bara flickor och vi som nu är gravida väntar tjejjer :)

• fluu

Fick en tjej i januari. I vår föräldragrupp är det två pojkar och sju flickor.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • pippilirum

En dotter för 6 månader sen. Samtliga arbetskamrater (6 st) som var gravida ungefär samtidigt, fick tjejer.

• Kärlekensunderverk

Fick en flicka den 7e oktober :)

• Minion

Ja, det verkar ju INTE vara fler killar sammanlagt enligt er som svarat iaf :P Men ganska jämnt i omröstningen dock Glad

Svar på tråden Pojke eller flicka?