• Wimsey

Kan du läsa mina tankar?

Ja, jag talar om mig själv i tredjeperson! 

Jag vill också ha en egotråd och ingen behagar ju skapa en för att hylla mig så nu får vi se ... kan ni läsa mina tankar?  

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Kan du läsa mina tankar?
  • Wimsey
    Coyote skrev 2012-11-03 20:31:36 följande:
    2 av 7! Och det som är sjukt irriterande är att på både fråga 2,3 och 4 så kryssade jag först i rätt svar och sen ändrade jag mig! Vad fan! Jag får väl rätt ändå? Eller hur? Va va va?

Haha, du kan få rätt! Speciellt på trean när du inte ens har mig på le fejja
  • Coyote
    Wimsey skrev 2012-11-03 20:40:09 följande:

Haha, du kan få rätt! Speciellt på trean när du inte ens har mig på le fejja
    Men precis! Vaddå, hade du skrivit ut där vad du dricker? Då fuskar ju Kimpan! Förvånad
  • KimPossible
    Coyote skrev 2012-11-03 20:50:58 följande:
    Men precis! Vaddå, hade du skrivit ut där vad du dricker? Då fuskar ju Kimpan! Förvånad
    Sa ju det... Oskyldig
  • Jellybeanbaby

Kanske ska skriva vilka jag hade rätt på. Fråga 3, 6 och 7.

• M C

3 av 7, man får väl vara nöjd med tanke på att jag inte pratat flygningen med dig alls.
    Men seriöst, fantasi över logik? *matt* 

I feel so violated, do it again.
  • Jellybeanbaby
    M C skrev 2012-11-03 21:21:23 följande:
    3 av 7, man får väl vara nöjd med tanke på att jag inte pratat flygningen med dig alls.
    Jag tror jag håller med och förstår hur Wimsey tänker där, ett fantasifullt, kreativt genomtänkt inlägg kan vara trevligare att läsa än faktabaserade dito, hur tokigt det än är.
  • Wimsey
    M C skrev 2012-11-03 21:21:23 följande:
    Sabbade jag bilden nu

Jag gillar logik också, men föreställ dig att diskutera med en människa totalt utan fantasi ... en fantasilös människa kan inte sätta sig in i situationer hen inte har varit i, föreställa sig hur människor som lever i en annan situation upplever saker ... och så vidare ... 

• lövet2

Jag hade ett så uselt resultat att jag inte ens törs skriva det. Chockad är jag också. Hur kan någon människa i valet mellan Stephen King och Moa Martinsson välja ... tja, det du väljer???

Svar på tråden Kan du läsa mina tankar?