• Andersoelin

Vi är överens om att vi skall gifta oss

Kär sedan 7 månader. Vi har börjat prata om gifte mål går vi för snabbt fram ? Har ni några förslag om olika bröllops resor ni kanske har erfarenhet.

• Svar på tråden Vi är överens om att vi skall gifta oss
  • elyse

Jag och min man pratade också tidigt om att gifta oss - mest för att kolla med varandra om vi ville samma sak i livet. Vi åkte till Mexiko på bröllopsresa och det är den bästa resa vi båda gjort! Vi åkte med Apollo och bodde på Catalonia Riviera Maya. Det är en All Inclusive-anläggning dit främst par och vuxna grupper åker och de flesta av gästerna är från USA, Storbritannien och Sydamerika. Du bör kunna kommunicera på engelska för det kanske inte är säkert att hotellet har nån svensk guide från Apollo.

Annars kan jag rekommendera en Karibienkryssning också. Vi har varit på två och sist åkte vi med Princess Cruises i två veckor kring södra Karibien. Vi träffade aldrig på nån svensk och personalen på båten var övertygade om att vi var enda svenskarna och det tyckte i alla fall vi var kul! På en kryssning är det också All Inclusive förutom utflykter på öarna, alkohol och vissa specialrestauranger.  

• JanaLiiN

Gift er, njut, men vänta lite med att skaffa barn. Man kan liksom ångra och ändra det ena men inte det andra...

Svar på tråden Vi är överens om att vi skall gifta oss