• babygirl03

vill bli gravid igen efter 3 missfall.

jag tänker att jag ska bli gravid nu efter 3 missfall är 25 år inga barn sens tidigare .  sex månader sen jag hade senast MF senaste gången jag blev gravid blev jag det inom två månader på gyn hade en rekomenderat mig vänta tre månader innan jag skulle försöka igen jag hade haft 2 MF innan när jag fick höra detta. jag hade hört från många andra att det hade går bra bli gravid direkt efter med tyvärr.  kan det vara orsak till mitt tredje missfall? en del var lite förvånade att det hade gått så snabbt då.
    (MF-utredningen var okej för oss).

• Svar på tråden vill bli gravid igen efter 3 missfall.
  • Teesan

Du är i samma sits som mig låter det som. Är 25 år, inga barn men 4 missfall i bagaget. Utredning visade inget. Råden vi fick var att fortsätta testa och hoppas. Till mig sa dom att det räckte med en vanlig mens emellan sen var det bara att försöka igen.

• babygirl03
    Teesan skrev 2012-11-06 21:26:36 följande:
    Du är i samma sits som mig låter det som. Är 25 år, inga barn men 4 missfall i bagaget. Utredning visade inget. Råden vi fick var att fortsätta testa och hoppas. Till mig sa dom att det räckte med en vanlig mens emellan sen var det bara att försöka igen.
    har du börjat försökt?
  • Medina86

får man hänga på här? jag har presic gått igenom mitt tredje missfall.det senaste var i vecka 22 fick föda fram min ängelRynkar på näsan

• Besa

Hej jag hänger gärna med här också, jag har två missfall bakom mig samt ett ängladotter som jag förlorade i vecka 39.. Vi håller på nu med missfallutredning äter en massa tabletter känns det som.. Medina86 beklagar ditt sena missfall förstår precis vad du har gått igenom..

• Teesan

Länge sen jag var in här ser jag. Jo vi gjorde nytt försök som resulterade i ett ytterligare missfall nu i januari 2013 så totalt 5 st. Dom har på utredning endast tagit blodprover på mig och sambon. Inte kollat i mig eller analyserat ägg/sperma. Ringde igår till Ludmila Ondrasek i sundsvall och ska dit på måndag. Blev trött på att KK bara tipsa mig om att fortsätta försöka eller adoptera.! Bör ju åtminstone kolla att allt där nere är friskt.

Svar på tråden vill bli gravid igen efter 3 missfall.