Någon som bor i Dubai?
Hejsan,
Nu tar vi vårt pick och pack och flyttar till Dubai i januari. Skulle vara jättekul att få kontakt med någon som bor där eller också ska flytta dit.
Hejsan,
Nu tar vi vårt pick och pack och flyttar till Dubai i januari. Skulle vara jättekul att få kontakt med någon som bor där eller också ska flytta dit.
hej!
jag bor här med min familj!
vart nånstans i dubai ska ni flytta?
Vad kul att någon svarade! Vi kommer att bo på Sheikh Zayed Road nästan mittemot World Trade Centre. Var bor ni någonstans? Hur länge har ni bott i Dubai?
hej jag kom hem till sverige från dubai förra veckan .
jag har varit i 2 veckor .i abu dhabi bor min bror sen 1976 och i dubai bor mina kusiner.
jag funderar på att starta egen restaurang i uae.
Vad kul! Brukar du åka ofta till UAE? Frågar som spelarroll, vad för sorts restaurang tänkte du öppna?
Vad är det som gjort att ni flyttat dit och hur är det att bo där? Är sugen på att flytta till varmare breddgrader så småningom och kollar runt lite under tiden vad som kan passa oss.
Vi har faktiskt funderat på att åka till Dubai men visst finns det lite regler för kvinnor? Vad jobbar din man med eftersom ni hamnade just där? :)
Hej!
Jag tar chansen och skriver jag oxå, för vi är även vi på väg att flytta till Dubai nu snart och skulle gärna få kontakt med andra svenskar som bor i Dubai. Vi har en son på 8 mån och vet ännu inte var i Dubai vi hamnar, men det vore toppen kul om jag kunde få kontakt med andra som bor där..