• 3way

nya vänner i Jönköping

Nyinflyttad i Jönköping, bor  i Dalvik.
    Söker nu nya vänner att umgås med, Har en dotter som är född okt 2011. Har en sambo, lägenhet, men ingen hund :)

Skulle vilja träffa någon för fika, promenader och bara rensa luften med. Är inte heller tveksam emot att gå ner till staden och sitta ute en kväll.

• Svar på tråden nya vänner i Jönköping
  • blåbär123

Hej! Här har du en tjej, med hus, sambo och en dotter på 18 månader. Bor utanför nässjö. Söker nya vänner och tyckte det här verkade vara ett roligt sätt! :) Blir 24 år till sommaren.

Hur kommer det sig att ni flyttat till JKPG, och var kommer ni ifrån? :)

MVH Emelie 

• blåbär123

Ok! Jag jobbar som undersköterska i Vetlanda. 
    tränar inget;) umgås med vänner och familj, själv? 

• 3way

jag gör allt och inget. Ska börja inom vården  en sväng igen verkar det som fast jag har ingen utbildning till det. Den enda träning jag hinner med är mina dagliga promenader, ridit en del från och till under många år, saknar det. 
    Hur är livet som mamma? Är du fortfarande hemma?  

• asumpenut

Hej! är också ny i jönköping och känner ingen :) har dock inga barn men väntar mitt första som ska kolla 3 juli :)

• 3way
    asumpenut skrev 2013-03-28 21:42:11 följande:
    Hej! är också ny i jönköping och känner ingen :) har dock inga barn men väntar mitt första som ska kolla 3 juli :)
    Vad mysigt med en liten bebis.

Utav alla oss som hörts av lite här. Är någon sugen på att ses i stadsparken nu när det förhoppningsvis kommer bli varmare dagar ?
  • johannaa01

Hallå :) är också relativt ny i Jönköping känner typ ingen :p har inte heller barn ÄN men är beräknat i slutet på november :)

• asumpenut

Jag skulle gärna kunna träffas och fika någon dag :) har också en blogg som ni får gärna titta in på. jag är ny i bloggvärlden så den är itne så lång än men jag kommer uppdatera så ofta jag kan :)

www.nattstad.se/youinmydreams

Kram!

• snäckskal

Är också relativt nyinflyttad och träffas gärna och tar en fika. Väntar första barnet i slutet av maj =)

• hundälskare

jag bor i jönköping o är född här.jag blir gärna vän med dig.vi kan ju börja o maila får vi se
    eller prata här får vi se om kemin stämmer o så.dock har jag inga egna barn men tycker om barn
    är sambo
    min mail om du vill skriva är
    asa.oberg@brfnorrgarden.se
    intressen:familj,vänner,hundar,dans,foton,läsa mm

Svar på tråden nya vänner i Jönköping