"Nu är jag full..."
Skulle inte köpa budweiser eller corona i 3,5 exempelvis.
Hmm, en whisky kanske skulle sitta fint nu annars...
Åh den här är så bra också
Heppa hej! Hur mår alla i dag då?
Huva ja kallt ute som bara den och jag måste ut och handla...blev tok sugen på kräftor så då är det väl bara att klä sig varmt och knalla iväg :p
Hoho är det ingen här i dag eller...jag tänkte ta en öl nu, jag kan väl inte vara ensam om det eller
Eller min 19 åring kommer hit snart med några vänner, dotter ska vara nykter för hon ska jobba som bartender i kväll, så jag och hennes vänner ska vara lite odrägliga och följa med och hålla henne sällskap på jobbet = jag måste sköta mig någorlunda efter som jag trotts allt är hennes mor men har lovat att följa med så nån jäkla öl tänker WT-morsan minsann dricka ändå
Hm ibland önskar jag att jag hade minst tre armar och händer, är tusan svårt att röka, dricka öl och surfa samtidigt
Jepp röker inne i dag, sitter vid balkongen som är helt öppen och har inga barn på en vecka så då passar jag på
Hallååå är ni kvar, nu är tabten igång igen så kom och håll mig sällskap
Tråkmånsar
Men hallåå dog alla igen heller, kom hit och roa mig lite nu istället, jag har ju tråååkigt
Nu är jag full så jag missade bussen ner till stan Vilken tur att det går en till om 30 min då
Vad sysslar ni andra med i kväll då