Inlägg från: vampyria2 |Visa alla inlägg
  • vampyria2

"Nu är jag full..."

LadyTeague skrev 2013-01-18 20:18:35 följande:
    Jag gillar också vattnig öl, favoriten är grön tuborg, men det finns ju en gräns.
    Skulle inte köpa budweiser eller corona i 3,5 exempelvis.

Hmm, en whisky kanske skulle sitta fint nu annars...
    Jaaaa Whisky skulle vara kanon
  • vampyria2
    fortsätt paddla skrev 2013-01-18 20:21:37 följande:
    Vampyria. Lägg bailysen i kaffet. Gott och du håller dig vaken.
    Hmm dricker inte kaffe, har inte blivit vuxen nog än
  • vampyria2
    fortsätt paddla skrev 2013-01-18 20:33:20 följande:
    * välrakad*
    Man kan alltid träna vampyria:)
    ( säger hon som aldrig lär sig dricka vin)
    Jag drack kaffe två gånger om dagen i tre månader!!! bara för att lära mig dricka skiten men gav upp, jag gillar det inte alls
  • vampyria2
    vampyria2 skrev 2013-01-18 20:34:42 följande:
    Jag drack kaffe två gånger om dagen i tre månader!!! bara för att lära mig dricka skiten men gav upp, jag gillar det inte alls
    Jepp var för att min kille tyckte att det var så tråkigt att dricka det själv, fy för kärleken ibland :p
  • vampyria2

Huva ja kallt ute som bara den och jag måste ut och handla...blev tok sugen på kräftor så då är det väl bara att klä sig varmt och knalla iväg :p

• vampyria2

Hoho är det ingen här i dag eller...jag tänkte ta en öl nu, jag kan väl inte vara ensam om det eller

• vampyria2
    AngieT skrev 2013-02-02 17:51:13 följande:
    Jag har blivit nykterist
    Hur många timmar till?
    KimPossible skrev 2013-02-02 18:15:44 följande:
    Jag tänkte nog ta lite vin snart, men jag vill kanske ha lite mat först.

Problemet är att vi är utan barn hemma, båda är lata efter att ha fnulat och flängt runt, och ingen orkar riktigt göra något. Jo, jag har lagt (färdigskalade, skjut mig) räkor på tining, men har inte kommit längre än så.

Det var bandy på tvn, och så babblade jag med mitt ex i en timme, diskuterade en del med maken, kollade av farmville och lite trådar här och...jo. Så ser statusen ut nu. 

Obestämd 
    jag är också barnledig så jag beställde hem sushi, skönt då slipper man bry sig om varken laga mat eller diska efter

• vampyria2

Eller min 19 åring kommer hit snart med några vänner, dotter ska vara nykter för hon ska jobba som bartender i kväll, så jag och hennes vänner ska vara lite odrägliga och följa med och hålla henne sällskap på jobbet = jag måste sköta mig någorlunda efter som jag trotts allt är hennes mor men har lovat att följa med så nån jäkla öl tänker WT-morsan minsann dricka ändå Tungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}

• vampyria2
    KimPossible skrev 2013-02-02 18:23:07 följande:
    Åh, sushi! Hjärta Det skulle vara här det. Budchauffören skulle antagligen åka vilse redan en halvmil härifrån.

Ät en sån där bit med lax åt mig är du gullig. De är godast.  
    Haha jag har faktiskt en sån bit kvar, mummsar i mig den enbart för din skull efter som jag egentligen är mätt Solig
  • vampyria2

Hm ibland önskar jag att jag hade minst tre armar och händer, är tusan svårt att röka, dricka öl och surfa samtidigt Skrikandes
    Jepp röker inne i dag, sitter vid balkongen som är helt öppen och har inga barn på en vecka så då passar jag på Cool 

• vampyria2
    Pallas skrev 2013-02-02 18:48:13 följande:
    Med risk för att få FL-mobben på mig så måste jag erkänna att det där lät fett med najs!
    Hehe jag vet men är tillräckligt stor för att våga stå för det...i vilket fall när jag har druckit två folk öl haha
  • vampyria2
    KimPossible skrev 2013-02-02 18:57:17 följande:
    Klart man ska med och se så att ungarna sköter sig!

Fast jag tycker nog inte du behöver överdriva din egen skötsamhet, hon jobbar som bartender och är nog rätt härdad.  

Hey du hade helt rätt där, blev riktigt impad över hur hon sköte alla fulla idioter.

Hm antar att man är lite över beskyddande som mamma men det var första gången som jag verkligen insåg vad de stackars bartenderna måste stå ut med :o

Höll på att sänka flera äckliga män som inte förstod vad ett nej var, slapp det som tur var för dottern satt dem på plats själv
  • vampyria2

Men hallåå dog alla igen heller, kom hit och roa mig lite nu istället, jag har ju tråååkigt CoolTungan ute

• vampyria2

Nu är jag full så jag missade bussen ner till stan FörvånadVilken tur att det går en till om 30 min då Skål

Vad sysslar ni andra med i kväll då Solig

• vampyria2
    ZandraClaesson skrev 2013-06-29 21:17:06 följande:
    tar ett glasvin o väntar på folk som kanske inte kommer ;)
    Åh det kan ju suga fett, hoppas att de kommer då..om du vill det förstås Drömmer
Svar på tråden "Nu är jag full..."