"Nu är jag full..."
Angie, men rara:) ska vi snacka skit får vi dricka vin lr öl. Skumpa dricker man i stort sällskap lr med den man planerar att ha sex med. Lr hmm, har du någon baktanke här?
Angie, men rara:) ska vi snacka skit får vi dricka vin lr öl. Skumpa dricker man i stort sällskap lr med den man planerar att ha sex med. Lr hmm, har du någon baktanke här?
Vampyria. Lägg bailysen i kaffet. Gott och du håller dig vaken.
* välrakad*
Man kan alltid träna vampyria:)
( säger hon som aldrig lär sig dricka vin)
Grattis Kya.
Solen lyser, sambo handlar färg och mat med barn och jag röjer, jag och min förkylning. Fixar för att bara kunna vara ute och leka imorgon. Isdag. Grilla.
Och sådant händer alltid under helgen när det inte går att få tag på folk som fixar...Du får dricka whisky ikväll Kim. (Kimpan? )
Jag är inte rund under fötterna, jag är kall. Och så blir man uttvingad. Leka i snö. Jag fryyyyser!
Någon som vill ha ett gäng snorungar?Bokstavligt talat. Känns som en ölkväll...
Eftersom vi inte har någon farfar här( TT )så har jag nattat snorbarn och rastar nu hamster. Istället för att dricka öl...
Hamstrar är fruktansvärt fascinerande djur. Om man tar sig tid att umgås med dom:)
Hon har mat i kinderna, springer rally och kommer fram då och då för att snacka. Och hon klättrar fantastiskt bra.
Den här sysslan kan jag tänka mig att ta på mig oftare:)