vad gör ni i sommar?
Vad har ni för planer i sommar? Jag tror att vi vill åka till Ullareds Camping, har du någon erfarenhet av det? Vi har två barn på 16 år och 6 månader
Vad har ni för planer i sommar? Jag tror att vi vill åka till Ullareds Camping, har du någon erfarenhet av det? Vi har två barn på 16 år och 6 månader
ska vara mammaledig =) kanske tar nån tur till ullared jag med =D
Vi ska vara långlediga tillsammans, renovera kök, hänga i Roslagen, umgås med familj och vänner och bara vara hemma och mysa. Blir säkert någon dags-/helgutflykt i närområdet också (bor i Västerbotten).
Har ett barn nu som fyller 3 i maj, men när sommaren kommer har vi en nyfödd också.
Låter som att ni får mysiga somrar utan en massa måsten, visst är det skönt? :)
Pumpkin: Oj vad konstigt det blev men kök slår man väl upp på två röda? ;) hehe När kommer bebisen då?
Det ska bli jätte skönt. :) mm får passa på, hon blir 1 år i maj så denna sommar får jag ta vara på :) Ser att det ska bli en bebis här och en härlig tid framöver.. Hoppas ni får en bra sommar också.
Pumpkin: Det blir ALLTID mer än vad man räknat med... Och med två barn också, phu som.sagt :) Grattis och lycka till med bebis :) Sandra85: Barnen växer för fort :)
Gifta mig, åka till Montenegro, börja jobba som chef
Tack då mycket. Hoppas framförallt på att bli gravid i sommar, eller helst idag:)
Vi ska till Kreta, sen blir det säkert Astrid Lindgrens värld ett antal gånger, Liseberg och kolmården