• Selena

Hur ofta går ert partner ut, ex på krogen?

Hur ofta går ert partner ut, ensam eller med vänner?

Hur ofta bör man ha engentid ute på krogen, vart går gräsen?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta går ert partner ut, ex på krogen?
  • jashrinah

satte varannan månad , för han går i princip aldrig ut på krogen , däremot går han ofta hem till vänner och sitter å tar nån öl å så , men jag är alltid välkommen att följa med om jag vill  :D 

• Lena

Vi har en ledig kväll varannan vecka men det är sällan vi då går på krogen.

• missan75

En gång i halvåret. Jag lika ofta. En gång per månad skulle kännas okej för mig.

• fluu

Sen dottern kom för 15 månader sedan har han varit ute en gång,julbord med jobbet. Innan dess var det typ en gång varannan månad.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • lillakråkan76

Det varierar. Skulle aldrig sätta någon gräns. Jag skulle aldrig tvinga honom att vara hemma men skulle såklart bli fundersam ifall han alltid valde att gå ut. Just nu är det lite utgång eftersom vi har en liten bebis. Nu frågar han om det är ok att han går ut. Det är vissa dagar man är mer trött än andra o då kanske jag vill han är hemma. Men krogen menar jag äta på restaurang o ta nån öl/drink på bar eller pub. Han brukar vara hemma senast 01. Nattklubb/disco är inget han brukar gå på.

• Skopan

Olika men varannan vecka kanske som vi gör något på tu man hand

• poirot

På krogen, praktiskt taget aldrig. Däremot tar han långpromenader utan mig kanske en gång i veckan, åker ibland bort utan mig, avstår från att följa med när vi är bjudna någonstans båda två. Och så vidare.

• Twinisar

Oj Vilka snälla män ni har, pussa lite på dom.. När jag ser krogen och pojkvän/sambo så ser jag någon som börjar fördröja kl 14:00 ungefär, för att vid 22-23 gå ut, hemma igen vid 03:00 (om det inte ska efterfestas) kommer hem, drar av sig alla kläder, sätter mat på spisen, somnar på golvet..vaknar, dricker, somnar Och då har vi inte gått in på alla trevligheter där imellan :)

Jag skulle önska att jag i framtiden träffar någon som går ut sällan eller ibland :D Helst aldrig :)

• Mandel

Maken går kanske ut på krogen 2-3 gånger om året. 1 gång med kompisar och "dansar" och 1-2gånger på puben med "arbetskamrater".
    Jag försöker att köra iväg honom oftare och jag försöker få honom att kvällstid umgås med sina kompisar utan mig, men det vill han inte.
    1 gång om året har han bjudning här hemma för folk i samma bransch och då håller jag och barnen oss borta.

Ibland är han på resande fot för arbetets räkning och då går de oftast ut på kvällen och dricker öl, men det räknar jag inte in i krogen med kompisar.

Vi har 2 barn på snart 6 och 9 år och är företagare och maken har typ bara vårt företag som intresse så han har ingen annan hobby eller så som han sysselsätter sig med. 

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • poirot
    Twinisar skrev 2013-04-07 06:46:45 följande:
    Oj Vilka snälla män ni har, pussa lite på dom.. När jag ser krogen och pojkvän/sambo så ser jag någon som börjar fördröja kl 14:00 ungefär, för att vid 22-23 gå ut, hemma igen vid 03:00 (om det inte ska efterfestas) kommer hem, drar av sig alla kläder, sätter mat på spisen, somnar på golvet..vaknar, dricker, somnar Och då har vi inte gått in på alla trevligheter där imellan :) Jag skulle önska att jag i framtiden träffar någon som går ut sällan eller ibland :D Helst aldrig :)

Det är inte för att han är snäll, krogen är bara inte hans grej jag tror att han var ute och tog en öl med kollegor två gånger förra året, Egentid har han däremot.
  • Curlie

Någon gång per år. Annars går vi alltid ut tillsammans.

• daax

Aldrig, skulle nog bli förvånad om han började att gå ut efter snart 10 år .  Han vill inte ut. Jag gå gärna ut nån gång i halvåret. 

• Östlund

Min Sambo och jag går ofta tillsammans.. händer väl 1-2ggr/månaden.
    Han säger att han inte tycker om att gå ut, men så fort vänner ska ut så måste han alltid hänga på. Känns som om han inte kan göra något på egen hand, han vill alltid ha någon med sig eller följa med någon.

Han har aldrig ens gått med mig och ätit middag eller gått på bio.   

Svar på tråden Hur ofta går ert partner ut, ex på krogen?