• Marie-anne

"har jag gjort bort mej nu igen????!!!

hej! tänkte att jag skulle starta en har jag gjort bort mej nu igen tråd och jag börjar direkt=) jo, igår spelade jag bingo och tänkte sedan gå på toa, jag har varit där flera gånger och vet att det finns en för killar en för tjejjer och jag går in och sitter där och filosoferar och gör mej klar och går ut, bara för att se att en karl står där! hm tänker jag vad gör han här på damernas? när jag påpekar det, får jag höra att det faktiskt alltid varit killarnas där jag är, jag har alltså gått fel! tur att det ej var en pissränna utan vanlig toa, men ändå!Skäms

• Svar på tråden "har jag gjort bort mej nu igen????!!!
  • Marie-anne

japp! jag gör ofta knassaker, mest på måndagar=) en gång på ikea gick jag oxå på toan och sedan när jag kom ut undrade jag varför folk stirrade så, jodå jag hade gått in på killarnas toa=)

• Malajen1970
    Marie-anne skrev 2013-05-08 00:56:04 följande:
    japp! jag gör ofta knassaker, mest på måndagar=) en gång på ikea gick jag oxå på toan och sedan när jag kom ut undrade jag varför folk stirrade så, jodå jag hade gått in på killarnas toa=)
    Lätt hänt att gå fel om man inte tänker sig för. 
  • Terese 047

Jag skulle tävla med min sambo upp för en trappa i ett parkeringshus, jag är gravid men ville visa att jag fortfarande är bäst .vi är barnsliga..när jag segrandes kommit upp och kan slappna av slappnade även blåsan av och det är inte lika lätt att kointrollera knipningarna nu..när man kommer upp för trappan hamnar man rätt i gallerians fullsmockade cafe, ingen hade märkt nåt om jag inte hade utbrustit till min sambo Åh nej jag kissar ner mig.....jah..

• Malajen1970

Har även gjort bort mig ett par gånger. Det var ca 6 år sedan nu. Råkade visa mitt intresse för brevbäraren. Hon blev så förvånad och röd i ansiktet. Se en vuxen karl med sånt ser man ju inte varje dag.

Svar på tråden "har jag gjort bort mej nu igen????!!!